geitemarken Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Endelig nærmer det seg avreise dag til dyreparken i Kristiansand. Vi øver på Kardemommesanger og kaptein Sabeltann sanger så naboen griner i fortvilelse;o) Har noen spørsmål. Badelandet er det innendørs eller utendørs (tenker på været og om det blir for kaldt, ikke den beste værmeldingen..)? Vi skal være der i tre dager (jippi) kan man da gå inn og avslutte dagen med et bad i badelandet hver dag, eller bør man sette av en hel dag til badelandet? Vi bor så ulendt til at vi må ta fly dit og hvordan billigst komme seg til dyreparken utenom rutebuss med bytting av buss inne i byen? Går virkelig ikke flybussen innom der??? Annet lurt å tenke på? Vi tenkte å smøre matpakke og ha med oss.
Swiftie Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har ikke vært i badelandet, men etter det jeg har hørt fra familie som bor i Kristiansand er det visst delt i ute og inne avdeling. Jeg tror ikke flybussen går dit, men om du skriver hvor dere har tenkt å overnatte kan jeg sikkert hjelpe med hvordan du kommer deg frem:) Det er bare til å spørre om du har noen flere spørsmål. Dette står på siden til dyreparken angående å gå mellom dyreparken og badelandet: "Med kombibillett kan du bevege deg mellom parkene så mye du vil, uten å måtte gå ut."
geitemarken Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Når vi først flesket til med å reise så langt bestemte vi oss for full pakke og da ble det Abra Hamn på oss. Vi er veldig spente siden dette er helt nytt. Mulig det blir litt for spennende for min 5 åring. Har også hørt rykter om at det er et stort kjøpesenter rett i nærheten? (Har en ungdom med oss som ikke synes at dyreparken er like kult som oss andre;o))
Swiftie Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Ja, sørlandsenteret ligger i gangavstand. Det var stort, og er blitt ganske mye større (snakk om at det skal bli Europas største når det er ferdig). Det går forresten buss fra Kjevik, om du tar den østover (mot Arendal) den stopper like ved dyreparken.
Swiftie Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Dyreparken kan være ganske morsomt for ungdom, men regner med ungdommen synes bob-banen, tømmerenna, storslegge osv er morsommere en kardemommeby og dyrene i lengden:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå