Gå til innhold

Hva føler dere om toppløssoling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt: Hva tenker dere om å sole seg toppløs på stranden? Er det ok? Eventuelt hva føler mennene deres om dere velger å droppe bikinitoppen i syden?

Hvor står dere generelt angående nakenhet rundt venner/familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry? Nå spør jeg jo om det er ok eller ikke - altså om det er akseptabelt, eller noe man "ikke gjør". Om det er harry, eller sånn eller sånn, bryr jeg meg egentlig ikke om.

HI.

Skrevet

Jeg personlig syns ikke noe om det, jeg syns det er smakløst og ekkelt. Men det er vel opp til den enkelte.

Skrevet
Harry? Nå spør jeg jo om det er ok eller ikke - altså om det er akseptabelt, eller noe man "ikke gjør". Om det er harry, eller sånn eller sånn, bryr jeg meg egentlig ikke om. HI.

Da skal jeg utdype svaret mitt. Det er harry og absolutt noe man ikke gjør. Hva er vitsen? Er det ubehagelig å gå med en bikinitopp? Dersom jeg hadde reist med en venninne som hadde solt seg toppløs hadde jeg blitt beskjemmet.

Skrevet
Harry? Nå spør jeg jo om det er ok eller ikke - altså om det er akseptabelt, eller noe man "ikke gjør". Om det er harry, eller sånn eller sånn, bryr jeg meg egentlig ikke om. HI.
Da skal jeg utdype svaret mitt. Det er harry og absolutt noe man ikke gjør. Hva er vitsen? Er det ubehagelig å gå med en bikinitopp? Dersom jeg hadde reist med en venninne som hadde solt seg toppløs hadde jeg blitt beskjemmet.

Jo takk, det var noe sånt jeg var ute etter! :) HI.

Skrevet

Dessverre kan jeg tilføye. Siden puppene er min fremste atributt:)

Skrevet
Dessverre kan jeg tilføye. Siden puppene er min fremste atributt:)

Hihi! Her er puppene ganske langt fra min fremste atributt! Derfor jeg ruller dem inn i bikinitoppen ;)

Men jeg er fortsatt interessert i å vite hva dere andre synes. Hadde en ganske spennende diskusjon med noen venner om dette for et par uker siden.

HI.

Skrevet

Jeg har omtanke for andre mennesker og lar derfor ikke puppene mine dingle fritt nedenfor knærne.. Jeg ruller de også pent inn i bikinitoppen og lar de ikke falle fritt før jeg er hjemme igjen

å sole seg toppløs ser jeg ikke noe problem med, men de trenger ikke la puppene dingle fritt i vinden når de skal kjøpe seg en is ;)

Skrevet
Når noen sier at noe er harry, har du da fremdeles behov for å få en oppklaring på om det er ok? Det er jo rimelig evneveikt.

Forøvrig enig med første taler - det er blodharry og det er overhodet ikke ok uansett hvordan man ser ut å ikke kunne kle på seg et minimum når man er på offentlig sted.

Skrevet
Når noen sier at noe er harry, har du da fremdeles behov for å få en oppklaring på om det er ok? Det er jo rimelig evneveikt.

Forøvrig enig med første taler - det er blodharry og det er overhodet ikke ok uansett hvordan man ser ut å ikke kunne kle på seg et minimum når man er på offentlig sted.

Skrevet

Vi var nettopp i syden. En dag vi var på stranden (4 voksne og 4 barn) var det en heller ferm (les kraftig) dame i 50-årene som spilte badminton rett foran oss toppløs. Vi ble ganske fascinert etter hvert, for hun var temmelig ivrig ;D

Men ja, det er harry

Skrevet

Jeg har ikke behov for å se andres pupper, ei heller å vise frem mine. Greit at nakenhet skal være naturlig, men æsj.. Nei..

Føler de som soler seg toppløse har et behov for å vise at de fremdeles er "unge og spreke" kroppslig.

Er ikke det "blotting" uansett om det er på offentlig sted?

Skrevet

Harry men helt greit. Det jeg føler ikke er helt greit er om den som gjør det i tillegg har en minimal stringtruse så det ser ut som hu soler seg naken på et sted hvor det er mye barnefamilier....

Skrevet

Jeg bader og soler meg toppløs og bunnløs også for den sakt skyld, hvis det ikke er noen i nærheten som tar seg nær av det. Det er mye deiligere. For meg er ikke en pupp noe mer "æsj" enn et kne eller et kinn. Jeg synes det er ganske leit at barna mine skal vokse opp i et samfunn der man får alle slags negative stempel om man ikke skjuler utseendet sitt hele tiden. For min del er ikke det å være naken så viktig at jeg gidder å reise langt avgårde til en naturiststrand, men om vi er på fjellet eller alene på en strand ser jeg ingen grunn til å bruke klær.

å sole seg toppløs har med velbehag å gjøre, ikke med å vise seg frem og om noen hadde hat ønske om å vise frem puppene så ser jeg ikke problemet med det heller. Det er ikke noe dummere å være stolt av puppene enn av ansiktet sitt.

Skrevet

Det verste jeg vet er menn som soler seg toppløse.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er helt greit. I Norge blir det jo lagt merke til, men når man ferierer, virker det mye mer naturlig. :-)

Jeg gjør det ikke selv, men legger ikke til merke om andre gjør det.

Skrevet

Jeg gjør det ikke selv, føler meg inne komfortabel med det, men har ikke noe i mot at andre gjør det. Jeg er inne enig i at det er harry.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Å sole seg toppløs er helt grei selv om jeg ikke vil det selv.

Å gå på restaurant eller sprette rundt topløs er ikke greit.

Det mest motbydelige jeg vet om på uteserveriing er personner som setter seg toppløs. Har aldri sett daer gjøre dette, men syns ikke det er greit at menn en solskinns dag setter seg på restaurant med svetten glinsende på sin midelaldrende kropp.

Skrevet

Helt greit, men har ikke lyst å gjøre det selv. Har helt ok, små pupper, men det føles ikke helt bra å gjøre det likevel.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor jeg er og hvem jeg er sammen med. Reiser jeg på en familie strand som Katten, Sør stranden på Ulvøya etc kunne jeg ikke ha solt meg toppløs.

Men hadde jeg resit på Nordstarand bad etc kunne jeg ha solt meg toppløs.

Jeg synes det er helt ok og sole seg naken eller toppløs når det passer seg.

Jeg har ingen morforestillinger med å ta med meg barnet mitt å bade naken med barnet mitt om det passer seg slik.

Skrevet

Litt morsom diskusjon. Når jeg var 17 år for en evighet siden, var det helt "in" å sole seg toppløs, og noe "alle" gjorde. Damer m overdel var unntaket. Så dette er nok veldig mye en motegreie som så mye annet;) Merkelig hvordan noe som er "hot" den ene dagen blir "blodharry" den neste...hehe

Jeg soler meg forøvrig ikke toppløs lenger, men bader og soler meg gjerne naken når jeg er for meg selv;)

Skrevet

Egentlig har jeg lyst å komme med et skikkelig feministisk svar alà ;hvorfor kan ikke vi, når menn kan? Hvorfor må vi dekke oss til?

Men selv liker jeg ikke å sole meg toppløs, selv om puppene mine er flotte og faste! Noe vil jeg holde "hemmelig". Men jeg har ikke noe imot at andre gjør det altså.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om man føler seg komfertabel med det, så er det da helt ok det, for min egen del: Aldri i livet, men så hadde jeg ikke stilt i bikini heller da.. Eller badedrakt :-p Tåler sol fint lite, lett solbrent (har opplevd 2grads forbrenning pga sola) og får lett migrene, så jeg er av de som stiller i shorts og t-skjorte, og sitter i største skyggen man kan finne ;)

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men er ikke så sensitiv at jeg har problemer med hva andre velger å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...