♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Er 35 uker nå og skjønner ikke bæret. Jeg kjenner noen småsprell her og noen "smådeler" som flytter på seg der. Men hvordan vet jeg hva som er hva? Hvordan vet der hva som er armer, hva som er bein, hode og rumpe? Noen som kan forklare?
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Eg kjenner det kanskje best ved hikking..."rykka" er mest rundt hodet, og så blir det litt småbump fra rumpa då.
3 små skatter Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Min har ligget med hode ned på alle UL og kan ikke merke noen forskjell på stillingen, så da vet jeg jo sånn ca hva som er hvor
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Jeg merker hikkingen bare der hvor rumpa er, helt nede i bekkenet.
Celcius73 Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Jeg merket det best da babyen låg i tverrleie, for da var det spark/bevegelser rundt hoftekam området. Så snudde hun seg, og jeg trodde det var hodet som låg nede, men UL viste da at hun var i seteleie. Det skjønner jeg godt nå, for til tider sparker hun så hardt at jeg tisser på meg!
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2012 Takk skal dere ha Når jeg legger sammen det dere sier, kommer jeg til at beina er oppe under ribba (au), hodet (hikking) er nede sammen med hendene. Rumpa mot andre ribba og ryggen nedover sida. Får se om noe av dette kan stemme på mandagens kontroll... Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå