Regnbuemamma Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hva kan dette være? Det smeller i hoftene når jeg går, skal til manuell terapeut i august...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Kan være stramme muskler i hele hofte-bekkenpartiet - veldig ofte er det hoftebøyeren (iliopsoas) som er altfor stram og smeller/klikker/snapper, så du kan jo prøve å tøye den frem til da -fyiso'en
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Hos meg smeller det i høyre side av hoften hvis jeg tar beinet utover. Fikk beskjed om at det er bekkenlåsning.
Regnbuemamma Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2012 Hmmm... Hvordan tøye den da? Har betennelse i korsryggen.. og nerver i hele romperegionen som ligger i klem...:s fungerer knapt i hverdagen..men ho legedama ga meg 5 dager sm.. å thats it... Men ryggen er like ødelagt 2 uker etter sm.. å da har jeg hatt ferie.. jippi.. klarer knapt gå en tur liksom..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Hos meg smeller det i høyre side av hoften hvis jeg tar beinet utover. Fikk beskjed om at det er bekkenlåsning. Kan absolutt være bekkenlåsning også, men min erfaring er at hoftebøyeren også er stram i tillegg, så du kan også se om det hjelper å tøye # 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå