Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 I fjor sommer.. Var på bursdagen min, pakket med oss piknik kurv og spiste en bedre lunsj i fjellet, guttungen var hos svigers, så vi fikk litt tid for oss selv. Klamrer fast til den dagen for harde livet...
Regnbuemamma Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Absolutt herligeste sommerminnet er fra i fjor da vi var på campingferie. Fant oss en avsidigliggende camping i Trøndelag,helt ved kysten. Sitte der en sen sommerkveld når sola gikk ned i havet og spise reker... Men vi skaper ofte slike minner sammen..men det er d beste!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Dessverre er mitt beste sommerminne et minne jeg har fra eksen min. Vi var på camping og det var så sinnsykt varmt om natten at vi ikke fikk sove. Så vi gikk ut en tur, gikk ned til stranden og badet nakne midt på natten før vi hadde sex på et svaberg. Vanvittig minne, skulle ønske det var med min mann istedet for med min bedritne eks...
ana_fi_hob_ Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Første gangen vi var på badestranda i Utlandet sammen. badet sammen, lo, flørtet, kysset. hadde det bare så fantastisk.
Gjest Miryks Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 På "øya" til foreldrene mine. Mamma og pappa var barnevakt, vi gikk tur på kvelden. Deilig temperatur, nydelig skyfri himmel, sola skinte på fjellene i horisonten. Vi var så utrolig lykkelige, alt var bare perfekt. Og så klart hadde vi sex. Kan ikke annet enn å smile hver gang vi går forbi den godt skjulte stien som fører til den lille lysningen (o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå