Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Samboeren er bortreist med jobben og lille gutt sover.. ingenting å se på tv heller.. kjeder meg egentlig..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Akkurat spist en liten grandis, sitter i stolen forran tv. En dårlig film går på tv. Jeg er hjemme alene, og kom fra jobb for en times tid siden. Og imorra blir det jobb igjen, men får sagt hei til gubben når han kommer imorra tidlig og er på vei til senga etter hans nattevakt. Morro med jobbehelg i huset her.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Sitter å venter på at mannen min skal komme hjem fra jobb. skal til å sette i gang med å lage en koselig romantisk middag. ( litt seint men) så skal vi vel se en film sammen tenker jeg. før vi legger oss.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Sitter og venter på at kaken i ovnen skal bli ferdig så jeg kan legge meg, gjeeeesp!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Jeg sitter i bare trusa og storkoser meg med stearinlys, et glass hvitvin og TVNorge. Deilige fredag
Studine mevik Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Venter på mannen som er på jobb, mens jeg sitter her og suser, ser på tv og løser sudoku.Begge barna sover, men er vel ikke lenge før veslemor våkner og vil ha en flaske melk
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Her er samboeren på fjellet og fisker, ungene sover.. Og jeg har akurat laget min første sokkeape til ungene, lage en til, så de har en hver seg
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Her er samboeren på fjellet og fisker, ungene sover.. Og jeg har akurat laget min første sokkeape til ungene, lage en til, så de har en hver seg Hva i alle dager er en sokkeape??
Von Hertelhofen Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Herregud, hører på Vengaboys og Modern talking. Tragisk...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Her er samboeren på fjellet og fisker, ungene sover.. Og jeg har akurat laget min første sokkeape til ungene, lage en til, så de har en hver seg Hva i alle dager er en sokkeape?? En apekatt bamse laget av et par sokker (ubrukte sådan)
Gjest Heartbroken Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Har spist sen middag med mann og barn, nå sitter jeg og ser en gammel episode av Mord og mysterier som jeg har sett før mens mannen har slukna på sofaen tenåringen har trukket seg tilbake til sine private gemakker, så det er en rolig fredagskveld her i huset.
Inked girl Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 Skal se på True blood. Har endelig fått kjøpt sesong 4.
me_87 Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Pakker for harde livet Imorgen skal vi på ferie med besteforeldrene så det blir nok kjekt Minuset er at vi skal kjøre i ni timer,så håper sønnen min på ni månender tar det greit.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Sitter i sofaen hjemme hos ei venninne. Dattra hennes sover og venninna mi er ut på byn. Har sagt ja til å være "barnevakt". Ikke mye til vakt da, hun er så enkel å ha med å gjøre, og nå sover hun... Men greit at det er noen her til mor i huset kommer hjem. Koser meg med musikk på øra og pcn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå