Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 one million fra Paco et eller annet? vurderer å kjøpe den bodylotion pga parfymefri sone på jobb:)
Gjest stårma Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 mannen har den i den mannlige versjonen, lukter godt i manne-versjon hvertfall:)
mummitrollet <3 Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Har både parfymen og lotion. Synes det lukter kjempe godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå