Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Noen som har fjernet hår med laser før? Ble du fornøyd? hvor mange behandlinger måtte du ha? Hvilket området fjernet du hår fra?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme... Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt. Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme... Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt. Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt. Dette har jeg aldri hørt om før...jeg jobber på en klinikk hvor vi tilbyr hårfjerning med laser. Hun må ha brukt deodorant eller annet med parfyme under armene...ellers er det en behandler som ikke helt vet hva h*n driver med her??? Slik skal det ikke være!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Jeg er ikke HI, men hvor i Oslo vil man helst gå for laser, tro?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 *Dytt* Jeg er ikke HI , men lurer på det samme og vurderer sterkt laserbehandling på overleppe og hake.....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme... Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt. Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt. Dette har jeg aldri hørt om før...jeg jobber på en klinikk hvor vi tilbyr hårfjerning med laser. Hun må ha brukt deodorant eller annet med parfyme under armene...ellers er det en behandler som ikke helt vet hva h*n driver med her??? Slik skal det ikke være! Jeg skal bringe det videre og også forsikre meg om at det er laser og ikke noe annet hun har brukt... Hun hadde regnet med at det skulle være ubehagelig, men hun hadde ikke regnet med selv at det skulle være så vondt. Jeg er ikke sikker på om hun har brukt deodorant med parfyme eller ikke, men jeg mener å huske at hun sa hun ikke hadde brukt noe. Anonym lengre opp...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Jepp, tok bikinilinja med laser og er superfornøyd!!! Hadde KRAFTIG hårvekst og så alltid ut som en kjøttkake der nede da jeg fikk betente hårsekker og verkebyller pga inngrodde hår. Nå, mange år etterpå, er jeg fremdeles hårfri og fin der nede. Skal begynne på haka til høsten. Var på 4 behandlinger. Og selvsagt blir man sår, man brenner jo hårsekkene!!! Er i overkant naivt å tro at man kan fjerne hår permanent uten å merke noe etter behandlingen. Men et par dagers sårhet er en heeeeelt grei pris å betale for å bli hårfri
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Fint å lese at det har fungert så bra for noen også! Noen som har tatt hake/hals overleppe og kan si noe om hvor vondt det gjør? hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Har tatt hake og syntes ikke det var vondt. Helt overlevbart:) innbilder meg at overleppe er vondere, mye nerver ved leppene.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Har tatt hake og syntes ikke det var vondt. Helt overlevbart:) innbilder meg at overleppe er vondere, mye nerver ved leppene. Hvor mange behandlinger måtte du ta? Vet noen om det fungerer på "hormonell-hårvekst"? type pcos...altså for mye testosteron som forårsaker hårvekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå