Gå til innhold

Hårfjerning med LASER


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fjernet hår med laser før? Ble du fornøyd? hvor mange behandlinger måtte du ha? Hvilket området fjernet du hår fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme...

 

Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt.

 

Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt.

Skrevet
Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme... Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt. Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt.

 

Dette har jeg aldri hørt om før...jeg jobber på en klinikk hvor vi tilbyr hårfjerning med laser. Hun må ha brukt deodorant eller annet med parfyme under armene...ellers er det en behandler som ikke helt vet hva h*n driver med her??? Slik skal det ikke være!

Skrevet

Jeg er ikke HI, men hvor i Oslo vil man helst gå for laser, tro?

Skrevet

*Dytt*

 

Jeg er ikke HI , men lurer på det samme og vurderer sterkt laserbehandling på overleppe og hake.....

Skrevet
Jeg har ikke forsøkt selv, men en på jobben har startet prosessen å fjerne hårene under armene med laser og det frister ikke å gjøre det samme... Hun blir veldig sår etter behandlingen og i løpet av de første 3-4 behandlingene (som hun rakk før vi startet ferietiden, så jeg har ikke pratet med henne etterpå), ble hun mer og mer sår og siste behandling klarte hun ikke å gjennomføre. Det tar flere behandlinger før hun som behandler har vært over alle hårene en gang og alle må tas flere ganger før man kan regne med at de forsvinner for godt. Før hun startet var jeg inne på tanken å ta bikinilinjen, men etter å ha hørte hennes erfaring er det helt uaktuelt.
Dette har jeg aldri hørt om før...jeg jobber på en klinikk hvor vi tilbyr hårfjerning med laser. Hun må ha brukt deodorant eller annet med parfyme under armene...ellers er det en behandler som ikke helt vet hva h*n driver med her??? Slik skal det ikke være!

 

Jeg skal bringe det videre og også forsikre meg om at det er laser og ikke noe annet hun har brukt... Hun hadde regnet med at det skulle være ubehagelig, men hun hadde ikke regnet med selv at det skulle være så vondt. Jeg er ikke sikker på om hun har brukt deodorant med parfyme eller ikke, men jeg mener å huske at hun sa hun ikke hadde brukt noe.

 

Anonym lengre opp...

Skrevet

Jepp, tok bikinilinja med laser og er superfornøyd!!!

Hadde KRAFTIG hårvekst og så alltid ut som en kjøttkake der nede da jeg fikk betente hårsekker og verkebyller pga inngrodde hår. Nå, mange år etterpå, er jeg fremdeles hårfri og fin der nede. Skal begynne på haka til høsten. Var på 4 behandlinger.

 

Og selvsagt blir man sår, man brenner jo hårsekkene!!! Er i overkant naivt å tro at man kan fjerne hår permanent uten å merke noe etter behandlingen. Men et par dagers sårhet er en heeeeelt grei pris å betale for å bli hårfri :)

Skrevet

Fint å lese at det har fungert så bra for noen også!:)

 

Noen som har tatt hake/hals overleppe og kan si noe om hvor vondt det gjør? hehe...

Skrevet

Har tatt hake og syntes ikke det var vondt. Helt overlevbart:) innbilder meg at overleppe er vondere, mye nerver ved leppene.

Skrevet
Har tatt hake og syntes ikke det var vondt. Helt overlevbart:) innbilder meg at overleppe er vondere, mye nerver ved leppene.

 

Hvor mange behandlinger måtte du ta?:)

 

Vet noen om det fungerer på "hormonell-hårvekst"? type pcos...altså for mye testosteron som forårsaker hårvekst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...