Gå til innhold

Svett baby? Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min (straks to uker) blir så utrolig svett når hun spiser. Panna er søkkvåt, selv om hun bare har en tynn bomullsnattis på, Det er jo sommer, men selv sitter jeg i genser og bukse uten å synes at det er fryktelig varmt.

Er det fordi de jobber så hardt for å spise? Mine andre barn har ikke svettet veldig på nyfødtstadiet, men de er vinterbarn da, og huset er kaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 2 mnd og svetter som bare det når han spiser!

jenta mi gjorde ikke det,så jeg ble dritstressa...

Men, det er visst normalt!

har tar i, og suger skikkelig! Er visst litt av en jobb å drikke melka mi...! Hehe!

Skrevet

Haha, ja, husker jeg engsta meg over dette med min yngste. Han ble gjennomsvett når han spiste, særlig i hodet. :) Tror det er helt normalt, husker jeg spurte legen. ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Min er snart tre år gammel og har vært konstant svett siden fødselen, og han ble født i oktober. Tror noen bare er sånn, det er ikke farlig i alle fall :)

Skrevet

Dette kan være lurt å sjekke ut, barn med hjertefeil svetter nemlig ofte når de spiser. Trenger ikke være en alvorlig feil, men sånne symptomer skal man ikke se an. Selv om det selvsagt er mange barn som blir svette når de ammer, uten å feile noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...