rosita29 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hei. En av assistentene i bhg til sønnen vår skal slutte nÅ i sommer. Sønnen vår har vært sÅ glad i henne og vi også. Sønnen begynte i bhg da han var rett under Ett år og har bare gått der siden november, og vi føler at hun har vært hans trygge voksne der. Nå har vi lyst til å gi henne en liten gave og ett hyggelig kort. Er dette vanlig og er det greit? I såfall må vi reise til bhg i ferien til sønnen, sÅ kan han gi gaven selv. Eller er det teit?
Belle <3 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hei du Kjente at dette måtte jeg svare på.. spes siden jeg jobber som assistent i bhg selv! Vi synes det er utrolig koselig og ikke minst rørende når foreldrene tar slikt initiativ.. (ikke at det er noe vi ser på som nødvendig), men helt klart koselig! Og kjempekoselig at dere reiser til bhg i ferien, slik at han kan gi den selv! Synes ikke dette er teit, og er helt sikker på at hun kommer til å bli kjempeglad! Det hadde nå hvertfall jeg blitt.. God sommer Endret 13. juli 2012 av AnonymJ
November-spire-79 Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er også assisten i barnehage og får som regel flere gaver både til jul og sommer Dette er veldig hyggelig, og jeg blir veldig glad. Jeg får alt fra telys, vin, blomster, godteri og kokebøker Føler meg veldig heldig da
PeppaPig Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 I barnehagen til jenta mi så var det en som nettopp sluttet. Hun var den som møtte oss i døra hver dag helt i begynnelsen da jenta mi hadde litt start problemer, og det var hun som jenta mi ble mest knyttet til. Jenta mi byttet avdeling før barnehagenlæreren sluttet men vi lagde kort og kjøpte blomst til henne fordet. Hun syns det var veldig omtenksomt gjort av oss og sa at vi var den eneste familien som hadde gjort det for henne. Så nei, jeg syns ikke det er teit av deg å gi en liten oppmerksomhet Og det er sikkert fint for gutten din å få sagt hadet til henne på en ordentlig måte også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå