rosita29 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hei. En av assistentene i bhg til sønnen vår skal slutte nÅ i sommer. Sønnen vår har vært sÅ glad i henne og vi også. Sønnen begynte i bhg da han var rett under Ett år og har bare gått der siden november, og vi føler at hun har vært hans trygge voksne der. Nå har vi lyst til å gi henne en liten gave og ett hyggelig kort. Er dette vanlig og er det greit? I såfall må vi reise til bhg i ferien til sønnen, sÅ kan han gi gaven selv. Eller er det teit?
Belle <3 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hei du Kjente at dette måtte jeg svare på.. spes siden jeg jobber som assistent i bhg selv! Vi synes det er utrolig koselig og ikke minst rørende når foreldrene tar slikt initiativ.. (ikke at det er noe vi ser på som nødvendig), men helt klart koselig! Og kjempekoselig at dere reiser til bhg i ferien, slik at han kan gi den selv! Synes ikke dette er teit, og er helt sikker på at hun kommer til å bli kjempeglad! Det hadde nå hvertfall jeg blitt.. God sommer Endret 13. juli 2012 av AnonymJ
November-spire-79 Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er også assisten i barnehage og får som regel flere gaver både til jul og sommer Dette er veldig hyggelig, og jeg blir veldig glad. Jeg får alt fra telys, vin, blomster, godteri og kokebøker Føler meg veldig heldig da