Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan Ebay fungerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvordan handler man der?

Er det noe å spare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du finner det du skal ha, og betaler med paypal. Er stort sett mye og spare, men du må jo være prisbevisst.

Skrevet

Bare være obs på at det ofte kan ta ganske lang tid før du mottar varen.

Skrevet

Hva kjøper dere eventuelt på Ebay?

HI

Skrevet

Jeg kjøper alt på ebay egentlig. Klær, bøker, filmer, spill, sko osv. Utrolig mye billigere enn i Norge.

Skrevet

har akkurat oppdaget det selv, og har bare kjøpt to bikinier og en kjole. Har ikke fått noen av delene enda, så jeg venter i spenning :)

Skrevet

Jeg syns det ser så veldig vanskelig og avansert ut, og derfor lurer jeg på om det er noe poeng i å prøve ;)

Det er ikke Ellos lissom;)

Går det an å retunere her da?

HI

Skrevet

Jeg kjøper blant annet:

Ringer, armbånd, smykker, annsiktskren, kropskrem, kjoler til ungene, crocs, klistremerker til neglene(har blank lakk over), knapper, garn til strikking.....

Skrevet
Jeg syns det ser så veldig vanskelig og avansert ut, og derfor lurer jeg på om det er noe poeng i å prøve ;) Det er ikke Ellos lissom;) Går det an å retunere her da? HI

Det kommer an på selgeren. Men man er godt beskyttet om man betaler med paypal, kjøperen har enormt mer beskyttelse enn selger for å si det slik.

Du bør så absolutt prøve, jeg syns også det så vanskelig ut, men nå har jeg handlet fast i mange, mange år.

Skrevet

Nå har jeg prøvd sikkert 10 ulike brukernavn, men ingen blir godkjent..!

Hva kreves av et brukernavn der?

HI

Skrevet

du må ikke ha spesielle tegn som @, æ, ø eller å, og ingen andre må hete det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...