Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Altså, hvordan handler man der? Er det noe å spare?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 du finner det du skal ha, og betaler med paypal. Er stort sett mye og spare, men du må jo være prisbevisst.
me_87 Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Bare være obs på at det ofte kan ta ganske lang tid før du mottar varen.
CaptainHindsight Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Jeg kjøper alt på ebay egentlig. Klær, bøker, filmer, spill, sko osv. Utrolig mye billigere enn i Norge.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 har akkurat oppdaget det selv, og har bare kjøpt to bikinier og en kjole. Har ikke fått noen av delene enda, så jeg venter i spenning
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Jeg syns det ser så veldig vanskelig og avansert ut, og derfor lurer jeg på om det er noe poeng i å prøve Det er ikke Ellos lissom;) Går det an å retunere her da? HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Jeg kjøper blant annet: Ringer, armbånd, smykker, annsiktskren, kropskrem, kjoler til ungene, crocs, klistremerker til neglene(har blank lakk over), knapper, garn til strikking.....
CaptainHindsight Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Jeg syns det ser så veldig vanskelig og avansert ut, og derfor lurer jeg på om det er noe poeng i å prøve Det er ikke Ellos lissom;) Går det an å retunere her da? HI Det kommer an på selgeren. Men man er godt beskyttet om man betaler med paypal, kjøperen har enormt mer beskyttelse enn selger for å si det slik. Du bør så absolutt prøve, jeg syns også det så vanskelig ut, men nå har jeg handlet fast i mange, mange år.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Nå har jeg prøvd sikkert 10 ulike brukernavn, men ingen blir godkjent..! Hva kreves av et brukernavn der? HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 du må ikke ha spesielle tegn som @, æ, ø eller å, og ingen andre må hete det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå