Gå til innhold

Endeli nærmer vi oss slutten håper jeg, rier har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å melde sin ankomst etter 17 dager mensmurringer, masrier siden forrige lørdag og så å si null søvn. Var på kontroll på onsdag som sa 4 cm livmorhals, kanskje nesten 1 cm åpning å lite modning. Ikveld ble det ny tur, livmorhalsen var "bare" 1-2 cm lang, 1 cm åpning og ganske så moden. Fikk en av de kraftigste rier på sykehuset, ble målt med ctg - sendt hjem med to paralginforte å beordra i seng. Våknet jeg nå av rie var det bare å sette seg i bilen og komme tilbake (har 40 min kjøring). Tuppa er ganske så aktiv, ENDELIG festa hode (det va ikke festa på onsdag), så nå prøver man å sove uten hell. Kjenner ikke så mye til riene for øyeblikket heller, men helt borte er de heller ikke :) men jordmor sa at iløpet av helga va hun nok ute :-D å som vi gleda oss. Termin er i morgen, ul termin er på søndag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia heia!! Sitter her og depper over at alt av modningsrier og tegn har gitt seg :( mest fordi jeg vil ha ho ut så fort som mulig grunnet seteleie!! Termin først på tirsdag. Lykke til :)

Skrevet

Oi! Lykke til! Ser ut til at alle dere "samtidige" med termin i neste uke begynner å oppleve tegn på at fødselen nærmer seg.

Jeg kjenner INGENTING! :/

Forrige gang kjente jeg heller ingen ting, og måtte settes i gang en uke over termin pga "lammelser" i kroppen. Denne gangen håper jeg på å få oppleve en naturlig fødsel som ikke er satt i gang, men det hører med til historien at moren min har fått 4 barn, og ingen av hennes fødsler har kommet i gang uten drypp.

Ergerlig med dårlige føde-gener altså!

Men riktig lykke til Alvepia, og alle andre fødeklare damer! :)

Skrevet

Lykke til Alvepia! Veldig spennende og veldig slitsomt når ting drar ut på denne måten. Håper du får deg litt søvn og hvile og at det så blir baby ganske raskt:))

Skrevet

Takk takk allesammen. Tok alt forlang tid før jeg sovnet i går, paralginforte hjalp ikke på de verste riene, men mot midnatt stoppet det hele opp plutselig. Har heldigvis fått sovet litt mer i natt da, å nu kan det kanskje kjennes ut som om det begynner å komme tilbake, men har mista trua på at hun kommer i helga... Så får vel bare smøre seg med tålmodighet litt til.

Skrevet

Merkelig at det kan stoppe sånn av seg selv. Veldig slitsomme greier! Godt at du fikk sove litt i hvert fall! Jeg krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Masse lykke til Alvepia :) Hu er jo rett rundt hjørnet uansett nå. Men jeg kjenner godt til den utålmodige ventinga ja.....

Skrevet

Jaja, da har man starta på overtid... Alt stoppet fint opp her, å i dag er vi -1 i stede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...