Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Dette burde være lett...men vi sliter skikkelig,og det stakkars nurket er nå flere uker gammel! Første navn skal altså være Lise,men hva passer som fornavn nr to? Alle forslag mottas med stor takk!!:-)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Lise Marie Skulle foreslå det samme, eventuelt Lise Maria
2 hjertegull :) Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Lise Lotte synes jeg er fint.. synes det var rart i starten, men nå er det bare nydelig
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Har en del forslag til navn der Lise er navn nr 2, men med Lise som navn nr en blei det litt verre. Men skal prøve å komme med noen forslag jeg syns klinger fint. Lise Marie Lise Maria Lise Iren Lise Lotte Lise Helene Lise Agnethe Lise Renate Lise Reidun
timiane Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Lise Emine Lise Fredrikke Lise Sofie Lise Annie Lise Mattea Lise Marthe
♥Nemi♥ Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 LiseLotte er kult! Lise Mari (med trykk på i) Lise Susann Lise Olea Lise Diana Lise Renee
Gjest sug lut Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Anne Lise og Inger Lise er de beste Lise-komboene, synes jeg. Bortsett fra Lise Lotte blir Lise kronglete som førstenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå