Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 gutten vår som snart er 3, er av den grovbygde typen, veier vel ca 18 kg og er generelt stor med brede skuldre. Han sitter i et Priori sete nå, men klager over at det er for trangt og at det er vondt å sitte. Skal vi kjøpe nr. 3 sete med rygg til han på tross av at han bare er 3?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Hva med britax twoway? De er bredere og åpnere... Finnes sikkert flere liknende seter, og som heller ikke koster skjorta... Eller gå for et sete med 3-pkts seler, spør på butikken der du handler slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå