Gå til innhold

hva gjør man da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten vår som snart er 3, er av den grovbygde typen, veier vel ca 18 kg og er generelt stor med brede skuldre. Han sitter i et Priori sete nå, men klager over at det er for trangt og at det er vondt å sitte. Skal vi kjøpe nr. 3 sete med rygg til han på tross av at han bare er 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med britax twoway? De er bredere og åpnere... Finnes sikkert flere liknende seter, og som heller ikke koster skjorta... :)

 

Eller gå for et sete med 3-pkts seler, spør på butikken der du handler slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...