Gå til innhold

Noen "triks" for å unnfange en gutt/jente...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltså for å øke sjansen for å stre hvilket kjønn man får.

(For morro skyld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se på kinesisk fødselskart :)

sædcellene med x kromosom er visst mer hardføre enn y, så hvis du ønsker jente ha sex dagen før eggløsning, ønsker du gutt ha sex samme dagen.

Skrevet

Ofte sex ble gutter her, og sjelden sex ble jenter (Har to av hver)

Skrevet

Har hørt at jentesedcellene lever lengre og er mer hardføre både ved å overleve i mannens pung etter cellene er produsert og før de er utløst, og ved å leve lengre i kvinnens vagina opptil et par dager før eggcellen kommer. Derfor vil det i teorien lønne seg å ha sex sjeldnere (så guttecellene allerede har dødd) og ikke akkurat på eggløsningsdagen (siden de ikke lever like lenge før eggcellen kommer), men litt før.

Guttesedcellene har jeg hørt at er raskere, så her vil det i teorien kunne være lurt å ha sex ofte og på eggløsningsdag (evt bruke kondom dager i forkant for å kvitte seg med seigliva jenteceller, og la de raske guttecellene få komme til på eggløsningsdagen).

Alt er jo teorier da... i praksis så er det vel litt annerledes. Ikke sikkert teoriene stemmer heller, men det er noe i det.

Skrevet
Har hørt at jentesedcellene lever lengre og er mer hardføre både ved å overleve i mannens pung etter cellene er produsert og før de er utløst, og ved å leve lengre i kvinnens vagina opptil et par dager før eggcellen kommer. Derfor vil det i teorien lønne seg å ha sex sjeldnere (så guttecellene allerede har dødd) og ikke akkurat på eggløsningsdagen (siden de ikke lever like lenge før eggcellen kommer), men litt før. Guttesedcellene har jeg hørt at er raskere, så her vil det i teorien kunne være lurt å ha sex ofte og på eggløsningsdag (evt bruke kondom dager i forkant for å kvitte seg med seigliva jenteceller, og la de raske guttecellene få komme til på eggløsningsdagen). Alt er jo teorier da... i praksis så er det vel litt annerledes. Ikke sikkert teoriene stemmer heller, men det er noe i det.

Dette stemmer. Lærte om dt da jeg gikk helse og soial fag. Men det er joingen garanti i dette

Skrevet

Jeg tipset vennina mi om denne metoden da hu skulle ha nr 2 fordi mannen hennes var helt oppsatt på å få en gutt. De fikk gutt

Skrevet

Jeg tipset vennina mi om denne metoden da hu skulle ha nr 2 fordi mannen hennes var helt oppsatt på å få en gutt. De fikk gutt

Næh! Gjorde de! Wow! Hva er oddsen for det liksom?

Skrevet
Næh! Gjorde de! Wow! Hva er oddsen for det liksom?

Odsen for det er jo ganske god. I utgangspungtete blir det født litt flere gutter en jenter, så der er vi oppe i 52 % også blir det noe bedre prosent grunnet at du gir gode vilkår for at det skal bli nettop en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...