Gå til innhold

Vi er ensomme - noen som vil bli kjent med oss?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par bosatt utenfor Oslo. Vi er av ulike årsaker litt venneløse og søker også her etter flere i samme situasjon. Hovedproblemet vårt skyldes at vi flyttet til et sted vi ikke kjenner noen, og at våre gamle venner ikke er i samme livsfase som oss. Så jeg tror ikke det er noe alvorlig galt med oss :P

Hadde vært så hyggelig med noen å ta en kaffe med, grille med etterhvert, besøke en søndag her og der, dra på "utflukter" i nærområdet osv.

Men vi har rett og slett ingen...derfor søker jeg her.

Vi er i starten/midten av tredveårene, har et barn født i 2010 og ett til på vei.

Sosiale og lukter ikke (tror jeg da....hehehe) og vi savner rett og slett noen å tilbringe tid på fritiden med dann og vann.

Når det er hverdag merkes det mindre, men ved ferier og helger, hadde det vært hyggelig og blitt kjent med andre i samme situasjon, kanskje som heller ikke har så mange vennepar, eller noen som vil inkludere oss i sin? :)

For det er litt stusselig og det føles faktisk litt ensomt til tider...er det bare oss som har det sånn?

Håper det er flere i samme båt, særlig er jeg (mor i huset) veldig nysgjerrig på bekjentskaper da jeg kommer til å gå hjemme til permisjon er over neste år.

Noen som vil bli kjent med oss??? :D:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i beskrivelsen din! Hvor bor dere? Nord/sør/øst/vest for Oslo? :)

Skrevet

Vi har også nettopp flyttet, vi bor nå i Ski.

Hva med dere?

Skrevet

Hvor bor dere da, Hi? Jeg kjenner meg også igjen i det du skriver. Vi er i midten av 30 årene med et 2010 barn og nestemann på vei (jeg skal i permisjon fra sept). Hadde vært hyggelig å ha noen å være i permisjon sammen med hvis du bor i nærheten. Vi bor i Drøbak.

Skrevet

Uttafor oslo er ett vidt begrep :)

Skrevet

Vi blir gjerne kjent med nye folk altså, men stoooor forskjell på at noen bor på Ås kontra feks Stabekk i reisetid :)

Skrevet

HI her :)

TUSEN takk for svar!!!!!! Og så glad jeg ble over at det er flere enn oss!

Er faktisk litt flaut å si man er venneløs på den måten, så derfor velger jeg å være anonym, og oppgi lite info.

Vi har jo bil da, så litt reisevei gjør ikke noe for vår del. For vi tenker ikke mase oss på noen, og man har jo ofte jobb/familie ved siden av.

Vi kjører gjerne til både Ski og Drøbak vi, selv bor vi en liten halvtime fra Oslo, nordover. Mot Gardermoen ;)

Aner jo ikke hvordan man gjør sånt her i praksis, uten at det skal bli kleint for noen. Men vi er genuint interessert i å bli kjent med flere folk/par. Kan et alternativ være et slags felletreff for alle som kunne tenke seg å møte noen? Eller er man mer interessert i en og en treff?

Jeg tenker bare høyt :)

(igjen, veldig, veldig glad for svar :D )

Skrevet
Vi har også nettopp flyttet, vi bor nå i Ski. Hva med dere?

Hei ! Jeg har oslo i stausen min men vi bor også i ski.

Har en datter på 4 år.

Dere da?

Gjest Husfrua
Skrevet

Hei!Jeg bor heller ikke langt unna Gardermoen:-) Send meg gjerne en pm:-)

Skrevet
Vi er et par bosatt utenfor Oslo. Vi er av ulike årsaker litt venneløse og søker også her etter flere i samme situasjon. Hovedproblemet vårt skyldes at vi flyttet til et sted vi ikke kjenner noen, og at våre gamle venner ikke er i samme livsfase som oss. Så jeg tror ikke det er noe alvorlig galt med oss :P Hadde vært så hyggelig med noen å ta en kaffe med, grille med etterhvert, besøke en søndag her og der, dra på "utflukter" i nærområdet osv. Men vi har rett og slett ingen...derfor søker jeg her. Vi er i starten/midten av tredveårene, har et barn født i 2010 og ett til på vei. Sosiale og lukter ikke (tror jeg da....hehehe) og vi savner rett og slett noen å tilbringe tid på fritiden med dann og vann. Når det er hverdag merkes det mindre, men ved ferier og helger, hadde det vært hyggelig og blitt kjent med andre i samme situasjon, kanskje som heller ikke har så mange vennepar, eller noen som vil inkludere oss i sin? :) For det er litt stusselig og det føles faktisk litt ensomt til tider...er det bare oss som har det sånn? Håper det er flere i samme båt, særlig er jeg (mor i huset) veldig nysgjerrig på bekjentskaper da jeg kommer til å gå hjemme til permisjon er over neste år. Noen som vil bli kjent med oss??? :D:)

Har det på akkurat samme måte, men bor på vestlandet. På et lite sted, så det er nok ikke mye håp for oss. Men lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg bor litt utenfor Lillestrøm, så antagelig ikke så langt unna dere. Vi har en sønn på 20 mnd og ei datter på tre uker. Ta gjerne kontakt på om hvis du vil!

Skrevet
Vi har også nettopp flyttet, vi bor nå i Ski. Hva med dere?

Hei ! Jeg har oslo i stausen min men vi bor også i ski.

Har en datter på 4 år.

Dere da?

Sønnen min er 5 år. Han savner veldig noen å leke med her. Vi flyttet hit for bare 1 uke siden, så ikke blitt kjent med noen barn her enda.

Så vi vil også ha kontakt med andre i nærheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...