Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Den er vist ikke bare lett å få av har jeg funnet ut. Hele huset er dekket med den, og jeg syntes den er grusom. Fjernet den på en vegg, det tok jo vinter og vår og slipe, sparkle, rive osv (vi skulle legge ny tapet på den ene veggen). Nå skal jeg altså gå løs på resten av huset. Jeg skal ha tapet på ett rom, finnes det noen løsning på hvordan jeg kan legge ny tapet på dette rommet, UTEN å måtte slite meg ihjel for å få vekk glassfiberstrien? slik ser den ut for de som lurer http://www.jhj.no/productview/20042794/
4 trollunger Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Kanskje dette kan hjelpe deg ? http://www.vakrehjem.no/problemlosere-inne/58 Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 LIZ71, TUSEN TAKK. Det der virker jo genialt. Så for meg nok en vinter og vår for å få bort den dritten, men det der var jo supert:) det skal jeg undersøke:) Takk hi
Lettie Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Så genialt! Den der skulle vi visst om litt før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå