Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 -du bruker solbriller for å beskytte maskaraen mot regnet. - huden er hvitere enn snøen i mangel på sol og pent vær. - du får "svømmehud" på fingrene av å gå ute. - du trenger ikke barbere leggene, det er ingen som skal se de i shorts eller kjole uansett. - du er usikker på om "sommeren" eller høsten er varmest... Flere?:oD Hilsen ei som sitter inne å kjeder seg i "ferien"
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 - katten din vil ut, men snur i dør åpningen (igjen) når den oppdager at det fortsatt regner ute... hehe
Hybelkanina Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Det beste kjennetegnet på at vi bor i Norge er at vi klager på været uansett hvordan det er!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Er jeg den eneste som liker "høst-sommeren" vi er så heldig å ha her i Norge? Jeg er veldig glad i mørke kvelder, lyden av regn og stearinlys <3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 hehe morsomt;) *når alle på bim liker utlendinger * bim damene har svaret på alt som er rett og galt i verden, der av "jeg vet best" holdningen.
Himmel og hav Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 - når ullsokker og fleecejakke er en naturlig del av sommergarderoben - når du fortsatt har solkrem igjen fra ferien i forfjor - det viktigste tilbehøret til terrassemøblene er regntrekk og pledd.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 - når du kan ha ullteppet ved sofaen hele året, fordi det passer årstiden uansett.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 - når du husker datoen på den ene dagen solbrillene, kjolen og solkremen var i bruk.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 - du drømmer om å flytte til spania som pensjonist:)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Er jeg den eneste som liker "høst-sommeren" vi er så heldig å ha her i Norge? Jeg er veldig glad i mørke kvelder, lyden av regn og stearinlys <3 Er du blant de heldige som har vinterhage?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Du slipper å innvistere i hagemøbler denne sommeren;)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 - du slipper å klage over at du er solbrent - markiser, parasoller ol er på salg allerede i mai - gresset vokser og vokser fordi det aldri er pent nok vær til å klippe det:)
Major HotLips Houlihan Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Når man ikke skjønner hvor man bor og forventer sydentemperaturer hele sommeren. Når man ikke har skjønt fra i fjor og alle årene før der at det er langt i fra sikkert at det blir fint vær og varme temperaturer på sommeren, men er bombesikker på at _denne_ sommeren, ja da blir det garantert fint sommervær!
Nickey Mouse Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Når det er andre sommeren på rad at du ikke får beiset terrassen siden den aldri rekker å tørke nok *sukk*
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 Å ta seg et par glass med vin etter at ungene sover er en skandale, men og drikke seg drittas fredag og lørdag er helt ok, bare du skaffe barnevakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå