Gjest Dotto Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Dere har 70 000 kr i forbrukslån, og 25 000 i betalingsutsettelser og delbetalinger. Dere vinner 60 000 kr på lotto. Hva bruker dere pengene på? Casher dere alt inn på lånet, eller betaler dere ned betalingsutsettelsene og delbetalingene, og casher resten inn på lån? Skal sies at jeg har verken lån eller utsettelser/delbetalinger, i tilfelle dere tror det.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Det kommer ann på hvorfor jeg har utsettelse på betalingene. Om jeg vet at jeg får mer penger slik at jeg kan betale om la oss si to uker vil jeg betale ned på lånet og følge planen om å betale regningene når jeg får penger. Om jeg derimot ikke vet når jeg får penger til å betale ville jeg betalt regningene. Sansynligvis hadde jeg brukt 100 til 2000 på noe gøy også.
Himmel og hav Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Jeg ville ha betalt de utsettelsene og delbetalingene jeg hadde, og hadde betalt ned noe på forbrukslånet, og så ville jeg hatt igjen noen penger slik at jeg kunne holde meg ajour med faste regninger og trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå