Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)


På vei igjen <3

Anbefalte innlegg

Positiv test i dag, så håper spiren sitter spikret i 9 måneder :)

 

Foreløpig termin 5. april.

 

Er litt ensomt her inne, så håper flere følger etter snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;)

Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel.

(Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :)

 

Når har du termin da, baby84?

 

Tilde: Jeg har ikm i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Er i beg. av April. Litt usikker da jeg har hatt en forferdelig syklus de siste mndene. Det kan jo hende jeg tilhører mars- gruppa, men satser på April (Vår) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig med deg :)

 

Er redd jeg må ta ks igjen, og da er jeg i mars klubben...

 

Men jeg blir her så lenge som mulig, ønsker helst å bli værende her.

 

Kan ikke si at det er koselig her enda, men det skal det bli når det blir mer folksomt. Håper på mange etterfølgere fra bli gravid forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper også å kunne melde meg inn her

2 svak positiv cb+ i dag men negativ cb digital:(

 

isåfall blir termin 3 april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;) Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel. (Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :) Når har du termin da, baby84? Tilde: Jeg har ikm i morgen :)

 

Bruker UL termin bli en uke senere? henger ikke helt med ;) hehe... Er litt usikker på når min termin er slutten av mars/begynnelsen av april. Er 4 uker i dag. På en kalkulator sto det 28. mars.. må prøve flere ;) hadde el 5. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver meg på her :) har termin 2 april :) men jeg fikk også litt forskjellige datoer, alt i fra 30, 31 mars til 2 april, men tror det skal stemme sånn ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg også melder meg inn ;) fikk svak positiv på torsdag, hvis spiren blir sittende denne gangen er termin 3 april her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :-) Ja, den var etterlenktet den spiren :-) skal ta en digital imorgen, just in case ;-) håper det går bedre denne gangen :-)

Endret av 79kvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;) Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel. (Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :) Når har du termin da, baby84? Tilde: Jeg har ikm i morgen :)
Bruker UL termin bli en uke senere? henger ikke helt med ;) hehe... Er litt usikker på når min termin er slutten av mars/begynnelsen av april. Er 4 uker i dag. På en kalkulator sto det 28. mars.. må prøve flere ;) hadde el 5. juli...

 

Ikke for alle :) Jeg har pleid å få det. Denne gangen vet jeg når el var, og det var 2. eller 3.juli. Jeg har også egentlig termin 28. mars :)

 

Skal snart på ul, og da får han se hvor langt jeg er på vei. Legen mente at størrelsen på livmor tilsa ca 8 uker, men jeg hadde full blære da, så det kan kanskje ha noe å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde meg inn her også :)

Har akkurat testet positivt, men har tydeligvis hatt en sen eggløsning for testet positivt med cb digital med ukeindikator i dag, en uke over IKM og testen viste 1-2 uker. Så litt vanskelig å regne ut termin, men vil tro at rundt 8.april kan være noenlunde riktig :) Kommer vel til å få en tidlig ul antar jeg, så da får jeg ett mer nøyaktig svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:)

Her blir det tre tette (har en på 2,5år og ei på 4,5mnd), og er 4+6 ca idag:) termin er 11.april:)

Størstemann er født 5.april 2010

Minsta er født 25.mars i år (terminen var 2.april)

..

Jeg har ikke godt at å ha ferie tydeligvis for produserer vist vårbarn etter ferien;) hihi,,

litt rart å tenke på at jeg gikk gravid på akkurat samme tid i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle gravide! I fjor den 12. august fikk vi en meget etterlengtet gutt etter å ha prøvd i over 3 år. Sjokket ble desto større da vi er gravid på nytt på første forsøk! Lykke! Er enda litt i sjokk siden jeg nettopp har vært gravid og i barsel, så det har ikke gått opp for meg helt enda. Om alt går etter planen blir den nye lille født rundt 10. april.

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Etter en sa i begynnelsen av juli sitter nå spira, og jeg er 4+5 idag, altså med termin 13.april <3 Har en sønn på 2 år fra før, og denne spiren er svært ønsket :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn, har en gutter snart 5 fra før, er sammen med ny mann nå, ogdenne spira kom ganske så overraskende på siden jeg bruker spiral.. Men, det blir bra ;)

 

Og foreløpig termin er 21 april :-)

Endret av mamma07&13 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...