Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test i dag, så håper spiren sitter spikret i 9 måneder :)

Foreløpig termin 5. april.

Er litt ensomt her inne, så håper flere følger etter snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Hvilken test brukte du? Du er før ikm?

Jeg har veldig lyst til å henge meg på ;)

Skrevet

Tittei :)) positivt test i går jeg også!! 1-2 uker sto det på cb- testen. Lykkelig!! :)

Skrevet

Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;)

Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel.

(Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :)

Når har du termin da, baby84?

Tilde: Jeg har ikm i morgen :)

Skrevet

Spennende :) Er i beg. av April. Litt usikker da jeg har hatt en forferdelig syklus de siste mndene. Det kan jo hende jeg tilhører mars- gruppa, men satser på April (Vår) ;)

Skrevet

Ja, jeg er enig med deg :)

Er redd jeg må ta ks igjen, og da er jeg i mars klubben...

Men jeg blir her så lenge som mulig, ønsker helst å bli værende her.

Kan ikke si at det er koselig her enda, men det skal det bli når det blir mer folksomt. Håper på mange etterfølgere fra bli gravid forumet :D

Skrevet

Da har jeg funnet ut at jeg hører til i mars!! Lykke til alle april-mager :))

Skrevet

Håper også å kunne melde meg inn her

2 svak positiv cb+ i dag men negativ cb digital:(

isåfall blir termin 3 april

Skrevet
Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;) Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel. (Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :) Når har du termin da, baby84? Tilde: Jeg har ikm i morgen :)

Bruker UL termin bli en uke senere? henger ikke helt med ;) hehe... Er litt usikker på når min termin er slutten av mars/begynnelsen av april. Er 4 uker i dag. På en kalkulator sto det 28. mars.. må prøve flere ;) hadde el 5. juli...

Skrevet

Skriver meg på her :) har termin 2 april :) men jeg fikk også litt forskjellige datoer, alt i fra 30, 31 mars til 2 april, men tror det skal stemme sånn ca :)

Skrevet

Hadde en skygge strek i går, sterkere i dag!!:) foreløbig termin er nok 2 april :)

Skrevet

hei :) jeg også melder meg inn ;) fikk svak positiv på torsdag, hvis spiren blir sittende denne gangen er termin 3 april her :)

Skrevet

Gratulerer 79kvinne :) Så kjekt at du også ble gravid denne pp :) :)

Skrevet (endret)

Takk takk :-) Ja, den var etterlenktet den spiren :-) skal ta en digital imorgen, just in case ;-) håper det går bedre denne gangen :-)

Endret av 79kvinne
Skrevet
Fantastisk! Jeg brukte billigstrimmel, cb+, og docmorris. Har vel snart ti tester bak meg. he he ;) Testet positivt da jeg var 3+1, Har lagt en uke på menstermin, for det er nok den terminen de kommer frem til på ul likevel. (Så det vil vel si at jeg er 2+5 i dag, og testet positivt 2+1. HA HA!) Ul termin er noe merkelige greier. Men men. Babyen kommer ut uansett, er bedre å gå etter ul termin først som sist :) Når har du termin da, baby84? Tilde: Jeg har ikm i morgen :)
Bruker UL termin bli en uke senere? henger ikke helt med ;) hehe... Er litt usikker på når min termin er slutten av mars/begynnelsen av april. Er 4 uker i dag. På en kalkulator sto det 28. mars.. må prøve flere ;) hadde el 5. juli...

Ikke for alle :) Jeg har pleid å få det. Denne gangen vet jeg når el var, og det var 2. eller 3.juli. Jeg har også egentlig termin 28. mars :)

Skal snart på ul, og da får han se hvor langt jeg er på vei. Legen mente at størrelsen på livmor tilsa ca 8 uker, men jeg hadde full blære da, så det kan kanskje ha noe å si ;)

Skrevet

Da kan jeg melde meg inn her også :)

Har akkurat testet positivt, men har tydeligvis hatt en sen eggløsning for testet positivt med cb digital med ukeindikator i dag, en uke over IKM og testen viste 1-2 uker. Så litt vanskelig å regne ut termin, men vil tro at rundt 8.april kan være noenlunde riktig :) Kommer vel til å få en tidlig ul antar jeg, så da får jeg ett mer nøyaktig svar :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Her blir det tre tette (har en på 2,5år og ei på 4,5mnd), og er 4+6 ca idag:) termin er 11.april:)

Størstemann er født 5.april 2010

Minsta er født 25.mars i år (terminen var 2.april)

..

Jeg har ikke godt at å ha ferie tydeligvis for produserer vist vårbarn etter ferien;) hihi,,

litt rart å tenke på at jeg gikk gravid på akkurat samme tid i fjor..

Skrevet

Hei alle gravide! I fjor den 12. august fikk vi en meget etterlengtet gutt etter å ha prøvd i over 3 år. Sjokket ble desto større da vi er gravid på nytt på første forsøk! Lykke! Er enda litt i sjokk siden jeg nettopp har vært gravid og i barsel, så det har ikke gått opp for meg helt enda. Om alt går etter planen blir den nye lille født rundt 10. april.

Lykke til alle!

Skrevet

Heihei! Etter en sa i begynnelsen av juli sitter nå spira, og jeg er 4+5 idag, altså med termin 13.april <3 Har en sønn på 2 år fra før, og denne spiren er svært ønsket :))))

Skrevet (endret)

Melder meg også inn, har en gutter snart 5 fra før, er sammen med ny mann nå, ogdenne spira kom ganske så overraskende på siden jeg bruker spiral.. Men, det blir bra ;)

Og foreløpig termin er 21 april :-)

Endret av mamma07&13 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...