Mamma_til_2 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 - 8mnd og tror hun er såååå mye flinkere enn hun egentlig er, hun kan sette seg opp og reise seg i senga, delvis krype, men hun skal på død og liv reise seg opp på flate gulvet og da skjer det uungåelige hun faller og slår seg i hodet, samme plass hver gang!!! hun kommer til og pådra seg hjerneskade snart!!
Mamma_til_2 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2012 Tenker en slik som de bruker, de som har fått litt for mange baller i knollen på fotballbanen passer perfekt!!
Gjest amandine Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Ellers er skallen ganske solid på barn. Det er min treåring med spikerhull i panna(nylaget) et bevis for. Nevnte treåring var også første gang på legevakten( dog slett ikke siste) da han var 6 mnd, med hjernerystelse etter fall i trapp. Han er i dag en meget smart fyr, empatisk og morsom, med rakett i ræva og godt humør. Og han løp rundt da han var 8 mnd..
Studine mevik Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 En sånn en har jeg også, men hun kommer ikke lenger enn opp på knea med mindre hun holder noen i hendene. Foreløpig er jeg mest bekymra når hun er i vogna for hun klarer fint å klatre over kanten. Heldigvis har hun litt hemninger, men hodet får seg stadig en trøkk. Hjelm høres ganske så lurt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå