jomfru1964 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Har så smått begynt å tenke på vogn,selv om terminen ikke er før i desember. Jeg får en vinterbaby,og her på sør-vestlandet er det lite snø,men mye vind og regn.Tenkte derfor at en lun og god duovogn er smart,evt Brio el Teutonia.Men det jeg lurer på er om sportsdelen blir mye brukt hos dere som har valgt duo? Eller har dere endt opp med en mer lettvint 3 hjuler,som kanskje ser litt mer "sporty/trendy" ut,og tar mindre plass i bagasjerommet? For meg er det viktig at barnet er vendt mot meg når det sitter i vogna,ihvertfall det første 1-1.5 året! Og det ser jeg går ikke på mange av 3 hjulerene. Noen som vil dele erfaringer??
Fersking:) Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Har bestilt Simo Duo, den kan vendes den veien du vil, har stor og god bag for vinterbarn, og har jo alt i ett. Slipper å kjøpe ny når babyen blir for stor for bagen
Prins og prinsesse Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Vi har brukt sittedelen i vår duovogn masse! Den går an å legge helt bakover Har emmaljunga-vogn som vi er superfornøyd med! Liggedelen kan brukes lenger enn hos mange av de andre modellene, vogna kan lett vendes i forhold til vindretning osv (både ligge- og sittedel) og hjulene til emmaljunga er bare suverene til å ta seg fram! Har trillet greit gjennom både sand på stranda og 15 cm nysnø med den Her jeg bor er det ofte veldig kaldt om vinteren, og det har ikke vært noe problem (vi har brukt voks-i-pose, og vogna er konstruert slik at det er lett å skjerme ungen fra været)... Duo-vogna er helt klart litt tung og stor, så det er greit å ha ei sportsvogn i tillegg etter hvert, kanskje... Men anbefaler definitivt duo-vogn Lykke til med desember-baby og valg av vogn
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har også desember baby og kjøpte meg en brukt emmaljunga duo vogn, det som er fint er at sportsdelen er god å ha når barnet skal sove i f.eks barnehagen/dagmamma. ser at de fleste bruker det i banehagen til eldste mann
Miss 84 Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Har simo vogn, god å lun + med god demping, som er behagleig for baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå