Gå til innhold

Første trimtur :D

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha
Skrevet (endret)

Jau, nå begynner det. Det blir tur på fjellet i dag, med junior i bæremeis og 20000 kg ruslebiff som skal jages opp på fjellet. Det pleier å gå i en viss fart, og med 14 kg på ryggen så bør det bli en grei treningsøkt. Kjenner beinmusklene ynker seg allerede.

Meen, jeg må si at det er godt å skulle gå _bak_ Q-gjengen da, og ikke foran med fórbøtta. Da gjelder det å ha løpestellet i orden.

Endret av Mentha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak ruslebiffene er et forholdsvis trygt sted, foran not so much.

Blir en bra treningsøkt ut av det der. Godt å få kommet i gang.

Gjest sug lut
Skrevet

Så bra - og så supernasjonalromantisk hyggelig, har du lange gule fletter og synger Grieg også?

Gjest Mentha
Skrevet

Haha! Flettene kan jeg ikke stå for dessverre, men en tjukk kjepp derimot. Og så vet jeg ikke om det blir akkurat nydelige toner fra Grieg, snarere gryntete pesing a la gruffalo.

Gjest sug lut
Skrevet

Gruffalo er bra. Man må i kontakt med sin indre gruffalo for å få treningsutbytte. Fra i morra har jeg støtteapparat tilsvarende en middels Formel 1-kjører, så da skal unger og andre vesener som ellers er mitt ansvar hauges over på andre så mor kan kick-starte en sylfidehøst (det er tredve kg dit). Jeg kan nemlig ikke så lett ta mine i bæremeisen lenger... Men nå skal jeg legge meg på "opp lia og ned igjen før frokost hver dag", er planen.

Gjest Mentha
Skrevet

Vuhu, da heier jeg på deg! :) Det høres ut som en knallplan. Og hvis du føler deg skikkelig sprek kan du ta turen til Trøndelag, så kan vi springe bakkene opp til hytta i skogen her sammen.

Det er det som er artig med å bo nederst i en dal, det er oppoverbakker samme f*** hvor man skal.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg heier også på meg ;) det er nemlig ei kjempeli - tenker gå med staver fordi jeg ikke ellers klarer å gå ned igjen med mine råtne knær (jævla slitasjeforfall, hadde JEG vært Q så hadde jeg forlengst blitt burger). Frisk luft og fred og fordragelighet og god mat og lang frokost og vin og bevegelse og godbøkene mine og tegneserier og så mange lurer på dagtid man synes man trenger - det er det jeg vil ha og satser på å sørge for.

Gjest Mentha
Skrevet

Det hørtes ut som en herlig framtidsutsikt :) Flink er du! Og jeg skal la meg inspirere av dine friske fraspark på vei mot godformen.

Jeg er en som heller mer mot de tre du beskrev i midten; god mat, lang frokost og vin. Gjerne godbøker og tegneserier også, men trim er altså ingen høydare i min bok.

Jeg hadde faktisk en alvorsprat med mannen i sta, han har klaget over at han er så svak samtidig som jeg klager over at jeg er så diger, så nå har vi avtalt at vi skal dra på trening sammen og bygge litt muskler. For, som kjent, muskler forbrenner fett, og bare det hersens flabbet forsvinner så vet jeg at det ligger en flat mage klar under. Det eneste jeg er redd for er at mitt alter ego, akk så skremmende trenings-Mentha skal komme fram. Hun er _ikke_ hyggelig, og kan glatt skremme fanden i full galopp opp unnarennet i Holmenkollen.

Skrevet

Nå kjenner jeg at det er litt deilig at det fortsatt er noen uker igjen til jeg må tilbake på jobb, for frem til det har jeg slankefri, men så begynner hardkjøret samtidig som jeg begynner å jobbe igjen, for jeg er egentlig drittlei puddingen, men siden jeg har tenkt å nyte sommeren så betyr det å nyte endel annet som hører sommeren til og da nytter det ikke å slanke seg.

Gjest Mentha
Skrevet

Nei sommeren er liksom litt hellig sånn. Det samme er jula. Og påsken.

Hm, kanskje ikke så rart jeg ser ut som jeg gjør. Haha!

Gjest sug lut
Skrevet
Det hørtes ut som en herlig framtidsutsikt :) Flink er du! Og jeg skal la meg inspirere av dine friske fraspark på vei mot godformen. Jeg er en som heller mer mot de tre du beskrev i midten; god mat, lang frokost og vin. Gjerne godbøker og tegneserier også, men trim er altså ingen høydare i min bok. Jeg hadde faktisk en alvorsprat med mannen i sta, han har klaget over at han er så svak samtidig som jeg klager over at jeg er så diger, så nå har vi avtalt at vi skal dra på trening sammen og bygge litt muskler. For, som kjent, muskler forbrenner fett, og bare det hersens flabbet forsvinner så vet jeg at det ligger en flat mage klar under. Det eneste jeg er redd for er at mitt alter ego, akk så skremmende trenings-Mentha skal komme fram. Hun er _ikke_ hyggelig, og kan glatt skremme fanden i full galopp opp unnarennet i Holmenkollen.
Ja, sånne skremme-Menthaer er det jo mange som har innafor fettet et sted, de må man ha under kontroll, bare bruke kontrollert. Jeg har egentlig ingenting å frykte fra min, siden kroppen er så ødelagt at det alltid stopper seg før gale-lut kommer i gang. Så jeg må ha det i bakhodet hele tida at jeg må passe på så ikke noe mer går i stykker (faan til situasjon). Men ja, det ligger en fin mage under, og den skal fram, ut og fram, hurra, for sånn det er nå er jeg bare fin naken og ikke i bikini, eller i tette klær, og det liker jeg dårlig.

Trene sammen er så gull! Har dere ku- og ungepass så det går an bør det gi resultater, ja.

Gjest Mentha
Skrevet

Ja jeg håper det. Vi får ta en oppdatering om en måned, og se hvordan treninga har utartet seg!

Jeg sier som DeLillos: Jeg er tøff i pyjamas, og jeg er tøff med frakk.

Stort sett alt annet bør jeg være noen cm smalere for å se særlig tøff ut i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...