lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Noen som har noen ideer til hva som er godt? Vil ikke ha tynn flytende melis, men tykk og god glasur av et eller annet slag.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Glasur: 100 g smør, mykt/romtemperert 300 g melis 50 g kakaopulver 3 ss helmelk helt enkelt bare bland sammen alle ingrediensene, men begynn gjerne med å mykgjøre smøret med en håndmixer før du har i resten. Mix til du har en myk, fin glasur. Ha glasuren over muffinsene, enten med en kniv/spatula eller med en sprøytepose. Synes hvertfall jeg er digg Eller sitron topping: 85 g margarin 175 g melis 2 ss sitronsaft 1 knivsodd matfarge Pisk margarinet luftig og kremet med miksmaster. Ha melis, sitronsaft og matfarge i bollen sammen med margarinet. Pisk til luftig krem, bruk sprøytepose elelr en kniv for å fordele det utover på muffinsene
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Hvit smørkrem: 100 g margarin 300 g siktet melis 1 1/2 ts vaniljesukker 3 ss melk eller annen væske (konditorfarge) f.eks.: 2 ss melk + 1 ss konditorfarge Dette er vanlig cupcake-topping. Ser lekkert ut og er veldig godt.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2012 Tuuuuuusen takk for svar! Skal prøve en av disse! :)
DramaMama Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Smørkrem med baileys! Følg oppskriften over, men bruk baileys istedet for melk, og dropp konditorfargen. Kan også smakes til med litt kanel e.l. Kjempegodt på bananmuffins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå