Gå til innhold

Jeg tror jeg har utviklet pc - allergi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sittet mye med pc i fanget, har jeg trolig utviklet allergi mot dette. Akkurat der pcen støter mot hoftene har jeg to flekker med mengder røde, kløende prikker. Jeg har også endel prikker spredt på lårene, og klør og føles som jeg har prikker på baksiden av lårene også.

Etter at jeg oppdaget dette har jeg alltid brukt et pc bord i plast som beskyttelse. Dette hjelper en god del, men om jeg glemmer pc-bordet blomstrer de mest betente flekkene opp på få minutter.

Er det noen av dere som vet noe om dette, hva som kan lindre etc? Hva kan hjelpe mot dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se: www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, jeg har googlet og sett på saker som dette, men dette ligner ikke på mitt utslett. Mitt utslett ser ut som eksem; mange røde prikker i klynge, og endel spredt utover lår.

Skrevet
Ja, jeg har googlet og sett på saker som dette, men dette ligner ikke på mitt utslett. Mitt utslett ser ut som eksem; mange røde prikker i klynge, og endel spredt utover lår.

Ok. Vil anta at det er en type varmeutslett. Kanskje aloe vera kan hjelpe på å lindre utslettet. Ellers må du bare være flink med å ikke sitte med PC i fanget.

Gjest Løvemusene
Skrevet (endret)

Kjøp deg coolingpad! Det er en vifte til å gi pc nedkjøling, og det fungerer som et brett du har pc'n på, slipper du å bli brent på beina.

Endret av Løvemusen venter på gull
Gjest Løvemusene
Skrevet

Du hadde allerede det ja, ser det først nå oops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...