Gå til innhold

Jeg kjemper mot gråten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke den som gråter så altfor ofte, jeg har det vel for godt. Men nå har jeg kjempet mot å begynne å hulke her jeg sitter alene. For en flott storesøster på 13, og for ei tapper lita jente på 5..

Jeg har sluppet noen tårer for dere, Emilia og Natalia:(

Jeg skal sette inn 200 kr på feriekontoen, og håper Natalia får verdens beste sommer:)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10066811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en ufattelig trist historie. Livet er så urettferdig i blant. Kunne det ikke være bare vonde og ondskapsfulle mennesker som ble syke i stedet for små barn som burde hatt hele livet foran seg.

Ønsker denne familien all styrke de bare måtte trenge i den vonde tiden. Hjertet mitt gråter for de.

Skrevet

Jeg begynte også å gråte når jeg leste om det. Livet er så urettferdig noen ganger. For en fantasisk storesøster.

Skrevet

Har du link til "kronerulling"? Sipper som bare det her, har selv et kronisk sykt barn, men hennes prognoser er gode siden levealderen er i gjennomsnitt 37 år. Og storesøster her forguder lillesøsteren her i huset, og sliter veldig med at lillegullet får et hardt liv...

Skrevet

Er det noen som vet mailadr hennes?

Tenkte å gi noe til den nydelige jenta.

Skrevet

Måtte sette over noen kroner her også. Vet ikke mailadresse, men postadresse er bare og søke på etternavet, og Sogndal så dukker det, som må være foreldrene opp.

Skrevet

Hvorfor finnes det ikke en felles konto der man kunne satt inn penger til alle de som er i en slik situasjon, så kunne personen som disponerer denne kontoen dele ut ferier til de som er kommer i en slik situasjon. Istede for at det blir så mye fokus på hun ene, det er mange andre som har det slik, hva med de:( Ikke misforstå meg! Jeg ønsker alt det beste og mer for denne jenta, og kunne ønsket hun kunne få alt hun ville her i verden før hun gikk bort. Men føler vel at de andre som har det slik føler seg litt tilsidesatt, noe de overhode ikke fortjener og føle seg..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi erfarer på nært hold hva det vil si å miste et søsken, og hjertet mitt blør for hele den lille familien!

Storesøster får et innblikk i livets urettferdighet så altfor tidlig, og jeg er så redd for hva det vil gjøre med et ungt sinn på sikt.

Når vi voksne sliter med å forstå og takle sorgen, aner man ikke hva det å møte en så stor sorg i en så ung alder vil påføre ungdommene.

Vi mistet vår lille engel, men vår trøst er at h*n kun fikk føle varme og kjærlighet, det var aldri smerte eller angst, for h*n visste ikke at h*n ikke kunne leve.

Denne lille jenta er stor nok til å vite at hun er syk, hun har nok hatt/har smerter og merker sorgen og angsten til de rundt seg. Det er hjerteskjærende og mer enn man skal kunne tåle...

Skrevet
Hvorfor finnes det ikke en felles konto der man kunne satt inn penger til alle de som er i en slik situasjon, så kunne personen som disponerer denne kontoen dele ut ferier til de som er kommer i en slik situasjon. Istede for at det blir så mye fokus på hun ene, det er mange andre som har det slik, hva med de:( Ikke misforstå meg! Jeg ønsker alt det beste og mer for denne jenta, og kunne ønsket hun kunne få alt hun ville her i verden før hun gikk bort. Men føler vel at de andre som har det slik føler seg litt tilsidesatt, noe de overhode ikke fortjener og føle seg..

Går jo an å gi til kreftforeningen, de bruker noe av midlene til å gjøre tiden bedre for de som er syke. (F.eks. forteller denne storesøsteren i bloggen sin at alle barna på kreftavdelingen i Bergen fikk gratis tur til Legoland fra Kreftforeningen og Viderøe.) Og de andre tingene de gjør er jo også viktige...

Skrevet

Kreftforeningen deler jo ut gaver og ferier til de som trenger det. Gi gaver til dem davel. Ellers er det vanskelig å se hvem som skulle styrt en slik konto, men ser poenget ditt.

Skrevet

Æsj, nå sitter jeg her i ammetåka mi og sipper jeg også.

Storesøster på 5 år her i huset ønsker gjerne å kunne få dele sin glede over å kunne gå på butikken ikledd prinsesskjole og kjøpe is. Vi har ved dødsfall ved kreft i familien bedt om gaver til kreftforeningen isteden for blomster, men når man hører og leser om slike historier er det spesielt hyggelig å kunne bidra med noen kroner til is direkte til de det gjelder.

Gjest Miryks
Skrevet

Huff altså, ord blir fattige.

Viste linken til gubben, og med gråtkvalt stemme sa han "Er det mulig å gi penger til dem?".

Takk for linken til bloggen og kronerullingen. 300,- er på vei til de modige små!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...