Gå til innhold

Hvorfor er dere våken nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å sitte oppe lenge. Men skal legge meg nå :)

du da?

Skrevet

Fordi jeg har ferie og kan :))

Skrevet

Og fordimjeg lurer på hvordan jeg skal kverke den sangfuglen av en trist som hver natt setter i gang og vekker meg. 3-4 tida hver gang og holder det gående til langt utpå ettermiddagen *stønn*

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Fordi minstemann har lakenskrekk ;)

Skrevet

Fordi jeg er litt for opphengt i dataen i kveld :P Fant så mye spennende å lese, drømme om å kjøpe osv..

HI

Skrevet

Er en natterangler i permisjon som venter på å få klekke! ;)

Skrevet

Har ferie og sliter generelt med søvn så nå når det er mindre å gjøre på dagen er jeg mer opplagt å får ikke sove!

Også har jeg vondt i halsen som jeg har hatt en uke og hodepine og det hjelper ikke på søvnen..

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Fordi jeg ville bli ferdig med å male barnerommet i dag.. Tok meg vann over hodet rakk tak og vegger, men kun et strøk vegger:( får fortsette i morgen... Dusj så seng nå utslitt etter en slitsom dag. Sove ost og fød godt for de som skal det :)

Gjest Dotto
Skrevet

Fordi jeg leste om 9 åringen som falt i drammenselva og mest sannsynlig er omkommet. Tenker så fælt på de stakkars foreldrene som i dette øyeblikk ikke vet om datteren er død eller ikke, så jeg ligger våken og ser på jenta mi som sover, og lover meg selv at jeg skal slutte å bli så sint for filleting...

Jeg bruker å vri hodet når jeg leser om sånne ting, lurer på hva faen som er meningen med at en 9 åring skal dø, tenker over at i 18-tiden igår kveld så va det der en helt sikkert lykkelig familie, og 180 minutter senere, så er de i sorg. Syns det er så ekkelt, uforståelig og meningsløst, så dette blir en lang og fæl natt. Men jeg skal hvertfall ikke klage. Er ikke bare det med at folk kan dø brått jeg blir liggende å tenke på, blir alltid like tankefull når jeg hører om kvinner som strax skal sette ett liv til verden, så til deg med rier over her, jeg ønsker deg masse lykke til, og håper at du får en fin fødsel!:)

Skrevet

Fordi verdens nydeligste baby kom i går og nå ligger han ved siden av meg å spiser <3

Skrevet

Jeg også har malt soverommet - dvs det blir straks gutterommet - mor flytter på stua, guttungen får soverommet.

Han er hos faren sin denne uka, så da får jeg malt "i fred".

I natt må jeg sove på sofaen, så da sitter jeg her og suser litt på nettet før jeg skal legge meg.

Er opprinnelig nattmenneske, men som mor er det nærmest umulig. Derfor, når jeg er alene, blir døgnet snudd en el timer helt automatisk...

Rier, wow,spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...