Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Sitter her å griner... Jeg er så fæl, stygg, lite festlig å være med. Gang på gang blir jeg skuffet over "vennene" mine, og jeg ender opp alene. Akkurat i dag hadde jeg pynta meg og gjort meg klar til å bli henta, men så ringer de et kvarter over tida og sier at de glemte meg. Så da er jeg hjemme da, igjen. Fyttikatta så lei jeg er
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Vil si at det er de som er fæl! Sender deg heller en varm klem, og mener at det er ikke ekte venner som bare "glemmer" noen i flokken!
sayonora Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Så stygt gjort! Da hadde vel hvem som helst blitt lei seg.. Lettere sagt enn gjort kanskje, men foreslår at du forsøker å endre omgangskrets, hadde de vært venner hadde de ikke glemt deg på den måten, det finnes sikkert noen som vil sette stor pris på å tilbringe tid med nettopp deg Det at dine såkalte venner har oppført seg på denne måten sier jo mer om de, enn om deg, synes det er de som fortjener overskriften du har her Og det ER lov å synes synd på seg selv i slike situasjoner, når man føler seg sviktet, men ikke rakk ned på deg selv, du har vel ikke gjort noe galt..? God klem!
Nikamo Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Fy søren, så dårlig gjort av "vennene" dine! Skjønner godt at du er lei deg, men det er de som bør føle seg fæle. Sender over en klem, og så håper jeg du tar til deg de svarene du får her!
Gjest MMJ Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Hva?!?!? Glemte deg?!?!? Høres ut som noen idiotvenner du har!
Toocute Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Fyyy for noen drittvenner du har, trenger jeg å forklare hvorfor? Nei få deg noen andre som FAKTISK fortjener deg for.den.DU er! Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå