Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Noen som har erfaringer med å kjøpe vogner der? Skal reise til USA om ett par uker, og hadde egentlig bestemt oss for å glemme å ta med vogn til 3-åringen. Men så sitter jeg og ser at en vogn koster rundt 3.000 kr i USA Ville dere kjøpt? Er gravid, så vet den kan komme til nytte senere
Gjest Siklerotte Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt. Om du ønsker deg den vognen, og allikevel må gå til innkjøp av en vogn senere, kan du da gjerne kjøpe den i USA som i alle andre land. å handle en vogn i USA er nok som å handle en vogn i Norge. Dessuten er det vel sikkert global garanti.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Er ikke sikker på OM vi trenger den, men samtidig så blir jeg litt bitt av å kjøpe siden den er så billig Har vel egentlig nok vogner til nestemann kommer, er vel mest bitt vogndilla-basillen;) HI
Gjest Siklerotte Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Hadde du kjøpt den hjemme? Hvis ikke hadde jeg droppet det, er en litt unødvendig stor ting å drasse med seg hjem og sjekke inn som ekstrabagasje på flyet, bare fordi den var billig. Jeg hadde aldri giddet det for en vogn, for der har interessen min aldri vært, men jeg kjøper hele tiden masse ting jeg ikke trenger, så du får jo bare vurdere for stor lysten er.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Rundt 7.000 +++ med ekstrautstyr ol. Så kommer nok fort opp i 10.000 om jeg skal ha babybag, stelleveske, regntrekk, myggnett og lignende som tilbehør. Er jo en fantastisk god og lett vogn å trille i forhold til den store Emmaljungaen vi har nå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå