Gå til innhold

Noen som vet litt om napping av øyebrynn osv...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i grunn ganske tjukke øyebrynn men har siden 2001 nappet de sånn at de er tynne men nå etter så mange år er de blitt så stygge i form/fasong så da bestemte jeg meg for å ikke nappe men å spare..for å siden gå til en som kan nappe de fint for meg.men nå har jeg spart de 2 uker snart. tar bort det som er heeeelt på sidene da jeg uansett ikke skal spare på de hårene der. men alt det andre vet noen hvor lenge jeg må spare i grunn for å få fine senere? begynner bli litt tjukke men ikke så mye og der man har nappet vil de ikke vokse så mye heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker var ikke så lenge. Jeg går jevnlig til hudsalong og fikser bryn og jeg har ca 6 uker mellom hver gang. Men de som er gode på bryn kan sikkert hjelpe deg litt på vei allerede om du er utålmodig :-)

Skrevet

nei 2 uker er ikke lenge men nå har jeg aldrig spart dem etter at jeg begynte nappe hehe..

man skal høre med de som napper jeg.ja har ikke tålmodighet for liker ikke tjukke men vil man være fin så må man jo tåle å vente litt

hi

Skrevet

To uker er nok ikke lenge nok for å rette opp napping over lang tid; som du sier, så blir det lite hårvekst der man har nappet! Men noe kan nok gro tilbake igjen, selv om kanskje ikke du vil kunne få like tykke bryn som du engang hadde.

Men det du kan gjøre, er å gå til en hudsalong som kan korrigere brynene med farge; dermed ser det i hvert fall pent ut mens du sparer ut :)

Jeg kunne aldri gått så lenge som 6 uker mellom hver napping - her blir det rufsete etter maks en uke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...