Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Og har ennå ikke kommet hjem. Veldig ulikt ham. Kan ikke skjønne hvor han er. Muligens er han en tur på jobb, han nevnte at han burde ha hentet noe på kontoret (han har ferie) men ville tro han hadde sagt fra om han skulle være der i tre timer... tar ikke tre timer å hente noe heller.... Telefonen hans ligger her. Hadde du blitt urolig? Føler meg litt paranoid. Kan vel også nevnes at jeg er fødeklar, og at det dermed er litt rart at han bare er borte sånn så lenge. Spesielt mtp at sist fødsel tok under en time... Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Har bare en ekkel følelse. Absolutt ikke likt ham i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Har forøvrig forsøkt å ringe kontoret hans. Ingen som tar telefonen der.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Nå er min mann en sånn som sier fra hver gang han blir forsinket eller hvis han skal et ærend, så jeg hadde faktisk fått panikk. Men vet jo ikke m deres forhold er på samme måte da..... Uansett veldig rart!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Uff da:/ Ville blitt bekymret jeg også... Han dukker nok snart opp, men ekkelt det der...
koalita Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Uff, det hadde jeg likt dårlig, selv om det sikkert er helt harmløst. Hadde ikke likt det til vanlig og desto mindre i høygravid tilstand. Håper det ikke er noe værre enn at han har møtt en gammel venn på butikken
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Nå er min mann en sånn som sier fra hver gang han blir forsinket eller hvis han skal et ærend, så jeg hadde faktisk fått panikk. Men vet jo ikke m deres forhold er på samme måte da..... Uansett veldig rart! Ja, min er også sånn som sier i fra... men jeg ville vel fått beskjed om det hadde hendt noe. Bilulykke el.? Er så lite sted også, så man hadde garantert hørt ambulanse samt at ryktene raskt ville spredd seg via FB. åh! Kom hjem! hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Hva med å ringe foreldrene hans, eller kompiser? Jeg hadde fått panikk selv, for min mann ville aldri blitt borte så lenge uten at jeg visste hvor han var eller uten å gi beskjed.
MammaKos Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Kan du ikke forsøke å ringe et par av kompisene hans?? Det der er bare en kjempe-ekkel følelse, så du er ikke paranoid!!
Gjest Fru EM Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Så bra han er kommet hjem hvor hadde han vært?
silje1989 Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 Så bra han er kommet hjem hvor hadde han vært? Hu har da ikke skrevet at han er kommet hjem.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 Jeg blir fort grepet av panikk i sånne situasjoner. Her ringte jeg en kompis av han for å kjøre samme vei som mannen skulle kjøre for å se om han kunne finne han. Heldigvis dukket at han opp ikke lenge etterpå, han hadde bare glemt tiden mens han snakket med noen. Gjør ikke det flere ganger, he he Håper han dukker opp snart, de gjør som regel det
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #12 Skrevet 12. juli 2012 hvordan går det HI? har han kommet hjem? skjønner deg veldig godt....
Gjest Fru EM Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 Så bra han er kommet hjem hvor hadde han vært? Hu har da ikke skrevet at han er kommet hjem. Min feil. Misforstod det hun skrev Hi, håper han kommer hjem snart
Hønemor30 Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Huff, jeg hadde gått ut av meg selv..Og hadde ringt alle kjente
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #15 Skrevet 12. juli 2012 Han sitter nok å drikker opp kaffien me ei snerten snelle ; )
HeltPerfekt<3 Skrevet 12. juli 2012 #16 Skrevet 12. juli 2012 Han sitter nok å drikker opp kaffien me ei snerten snelle ; ) Hva var vitsen med den kommentaren? Tror HI har det ille nok uten at du prøver å være morsom.
I scream for icecream! Skrevet 12. juli 2012 #17 Skrevet 12. juli 2012 Hvordan går det? Har han kommet hjem?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 Hun har jo dkrevet st han kom hjem etterpå...
Swiftie Skrevet 13. juli 2012 #20 Skrevet 13. juli 2012 Hun har ikke skrevet at han er kommet hjem, det var visst en som misforstod hva hun skrev.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #24 Skrevet 13. juli 2012 Beklager sent svar. Han ringte først og kom litt etter det. Hadde vært innom kontoret for å hente noe, og ordne noe. Så skadet han hånden. Måtte på legevakten og sy. Hadde ikke med seg tlf. men fikk tilslutt låne en på legevakta når han endelig fikk komme inn til legen. hi
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #25 Skrevet 13. juli 2012 Beklager sent svar. Han ringte først og kom litt etter det. Hadde vært innom kontoret for å hente noe, og ordne noe. Så skadet han hånden. Måtte på legevakten og sy. Hadde ikke med seg tlf. men fikk tilslutt låne en på legevakta når han endelig fikk komme inn til legen. hi Så bra han kom til rette! Lykke til med fødsel, og god bedring til mannen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå