Gå til innhold

Men hva skjer etterpå!?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Frem til i dag har hodet hatt nok å tenke på med svangerskapet, forekommende hjemmefødsel samtidig som den nåværende familien skal ha sitt og jobben skal utføres så godt som mulig. Men hva kommer etterpå?! Herregud!! Det kommer jo en baby, et nytt menneske som skal ha nesten all min oppmerksomhet fremover. Jeg som likte å sove, å dusje en halvtime i fred og ro, likte å ligge på sofaen etter middag mens de store barna mine stakk ut for å leke. Jeg likte å stikke på trening når jeg ville, spise ute med elsklingen.. Jeg vet ikke om jeg er klar for det her jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woops :) litt sent d nå ;) du blir klar og mer hjelp får du og i og med at du har store barn :) så kanskje du får både kost deg i dusjen samt gått ut på date? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan man glemmer disse " detaljene". Når det nå nærmer seg fødsel så kommer alt tilbake. Jammen godt med store barn i huset fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i dusjen og sov på sofaen når knøttet sover....trening kan du jo evt ta knøttet med på i starten. Som andre skriv har du jo store barn som evt kan passe knøttet mens du gjer litt andre ting....ikkje samme luksus her....har ein på vel 3,5 år frå før...men legger nok lista litt lavere enn sist i fht kva eg forventer å rekke i løpet av ein dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til i dag har hodet hatt nok å tenke på med svangerskapet, forekommende hjemmefødsel samtidig som den nåværende familien skal ha sitt og jobben skal utføres så godt som mulig. Men hva kommer etterpå?! Herregud!! Det kommer jo en baby, et nytt menneske som skal ha nesten all min oppmerksomhet fremover. Jeg som likte å sove, å dusje en halvtime i fred og ro, likte å ligge på sofaen etter middag mens de store barna mine stakk ut for å leke. Jeg likte å stikke på trening når jeg ville, spise ute med elsklingen.. Jeg vet ikke om jeg er klar for det her jeg!!!

 

Har det akkurat likedan. Bare ikke hjemmefødsel. Det tør jeg ikke, så stresser mere med å nå frem, da mine 2 siste fødsler har gått fort.

 

Er blitt så bortskjemt med unger som ordner seg selv, frokost i helgene, leker ute/inne. Kan trene, dra å handle osv uten noe stress. Så hjelpes... Nå kommer en liten tass som må ha full tilsyn hele tiden. Mine er ikke så store at jeg vil benytte de som barnevakt. Så livet skal få en forandring nå. Enkelte dager er jeg såååå klar, andre dager tenker jeg bare " hva har vi gjort!!!" he he...

 

Blir nok super uansett :-) å i dag er jeg i gleder meg vilt humør ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen, men med frk på 2 år er det en eneste ting jeg alltid har prioritert. En god dusj om morran. Da får ho heller vente, mase eller sutre litt - men sååååå er jeg klar for henne resten av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...