Gå til innhold

Madrasser i foreldreseng, småbarn, uhell, omgangssyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på at det kanskje kunne vært lurt å investert i ny madrass i vår egen seng. Lurer på om det er lurt å gjøre det nå eller bare dumt med tanke på barn som skal avennes bleie, hvis de blir syke med omgangssyke osv. Nå har ikke største vært noe særlig syk (omganssyke) så har ikke så stor erfaring der, men han kommer stort sett inn til oss hver natt. Ikke umulig at lillesøster også gjør det etter hvert og uansett så ser jeg for meg at vi kommer til å la de sove hos oss om de er syke uansett. Hvordan gjør dere dette? er det noe problem i det hele tatt, eller er det bare jeg som "lager" litt problemer i forhold til det i eget hode?

Videoannonse
Annonse
Gjest splætt
Skrevet

Kjøp en (billig) overmadrass og evt en madrassbeskytter, så slipper dere å fornye hele madrassen om det går galt:-)

Skrevet

Madrassbeskytter? Overmadrass er jo uansett mulig å få kjøpt separat og det er vel gjerne der "problemene ender" ;-)

Skrevet
Madrassbeskytter? Overmadrass er jo uansett mulig å få kjøpt separat og det er vel gjerne der "problemene ender" ;-)

jeg har madrass beskytter og kjøper ny hvis jeg ikke får den ren nok etter vask. så slipper jeg å kjøpe nye overmadrasser hele tiden.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! kikke litt rundt nå og fant ut at madrassbeskytter ikke var så dumt, Sparkjøp har også vanntett stretchlaken, så de kan også være kjekke i utsatte perioder :) greit å slippe å vente i flere år før vi tar sjangsen på å investere i gode madrasser.

Hi

Skrevet

Vi har kjøpt en supertynn overmadrass på jysk. Den kan slenges i vaskemaskinen om det trengs. Har store planer om å gjøre det i ungenes seng også, men det tar tid...... Selv når vi måtte kjøpe ny madrass til hun ene glemte jeg å kjøpe overmadrass. Hun spydde skikkelig utover hele madrassen og det trekte inn, så jeg orket ikke tanken engang på prøve å vaske den. Så faktisk glad vi har valgt noen billige madrasser på jysk nå som ungene er små og ikke veier så mye. Vi vil heller kjøpe bedre madrasser når de blir større og tyngre, nå er de små og de billige holder i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...