Bondejenta Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Er det nokon som har det og verkeleg anbefaler det? Søstra mi har det på hytta og skryter av dette. (Ihuga eple-fan) Kan "leie" film og greier og greier... Kva kostar det? Kan ei enkel bondetaus greie å bruke dette? Kva "går det ut på"? I wonder....
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 jeg vet ikke, men film kan du leie på andre tv også. Vi har samsung, og kan leie film, surfe på nett, youtube-app og mye moro. Jeg har for tiden et epleprodukt, og det er jeg svært fornøyd med (mac), men er usikker på om jeg ville gått for tv...
Liaes Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg elsker min apple tv! <3 har jailbreaket apple tv 2, og har lagt inn bxmc, som gjør at jeg kan streame alle filformater til apple tv'n og se de på tv, i tillegg til det en kan leie og kjøpe via itunes. Om du kun er intr i og kjøpe og leie filmer via itunes trenger du ikke jailbreake.. filmer koster rundt 30-40,- og leie og kjøp fra rundt 50,- og oppover. Kommer ann på hvor ny og populær filmen du kjøper er.. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd! om du har ipad 2/ ipad 3 kan du bruke airplay og f.eks ha bildefremvisning på tv av de bildene du har på ipaden. Samme kan du gjøre vist du har en film du vil se på ipaden..
det er berre mordi Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Står om det i VG i dag! 800 ogettellerannet kostet det, og burde kjøpes om man ikke hadde det i fra før. Terningkast 5. Hm..må kanskje investere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå