Gå til innhold

Ang. Denne fødselsstripa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde den i første svangerskap og fikk jente.. Denne gangen har jeg ikke fått den.. Gutt? ;)

Noen her men erfaring o som har hatt det i et svangerskap, men ikke i det andre...

Vet selvfølgelig at man aldri kan vite uansett.. Men litt artig å høre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kommer pga hormon nivå, ikke kjønn ;)

Skrevet

Hadde den ikke sist og fikk gutt :) De fleste jeg kjenner får den hvert svangerskap.

Skrevet

Jeg hadde den ikke, og jeg fikk jente.

Skrevet

hadde den med nr.1 = Gutt

men ikke denne gangen = Jente

Skrevet

Jeg fikk sånn stripe og jeg fikk gutt.

Skrevet

Jeg hadde ikke noe særlig stripe med noen av dem jeg.. Var kanskje så feit at jeg ikke klarte se så langt ned. Og det verste er at det er ikke på tull. Jeg var så feit :o hehe

Skrevet

Vet at den kommer pga hormonnivå... Men så er det nå slik at noen får den og andre ikke.. Og selv undret jeg meg bare over hvorfor jeg ikke har den denne gangen...

Skrevet

Jeg har en stripe fra navlen og ned gravid eller ei... Men fikk jenter i begge svangerskap.

Skrevet

Fikk den i første, fremdeles ikke fått den nå, er 35+5. Begge er gutter :)

Skrevet

Har fått den sent i begge svangerskap. Har en gutt og en jente.

Skrevet

Har aldri fått den, og har fire gutter.

Skrevet

Fikk den med første det var gutt, ikke fått den denne gang og det blir jente.

Skrevet

Fikk den med første og det var gutt - venter nå jente og den har ikke kommet enda - er i uke 34...

Skrevet

har aldri hatt den, og jeg har en av hver.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Hadde skikkelig stripe begge gangene, og har to gutter :)

Skrevet

Hadde den med nr. 1 og 2 som var en jente og så gutt. Med nr. 3 hadde jeg ikke, det var en jente.

Det er ingen ytre ting eller symptomer som kan si noe om kjønnet i magen, bare overtro.

Skrevet

Jeg venter tvillinger, og her har det ikke kommet noe stripe enda, er 25+1. Her har det bare kommet masse hår på magen.. :/

Skrevet

Ååh, jeg har også fått masse hår på magen :/ tar seg ikke helt ut, hehe

Skrevet

Jeg har ikke fått stripe (enda), men derimot svarte hår på magen :( Føler det er ubehagelig å måtte brette opp genseren (hos jordmor f.eks). Prøver å nappe litt forsiktig etter dusj, men om det hjelper? Det er sånn ca 100 hår å nappe, prøver bare "tynne ut" litt iallefall med pinsett... :(

Skrevet

Jeg napperogså bort de som er lengst og svarteste :/ men er kanskje ikke så lurt siden det kan gjøre det verre.. Og at de da aldri forsvinner helt etter fødsel.. Ikke greit nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...