moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har i det siste forstått hvor gammel og utdatert jeg er, og bedre blir det ikke når jeg er klar over at jeg faktisk blir hele 30 år i år. Men til poenget. Er han virkelig så pop? Er det som Beatles i sin tid?? Leser om han daglig på vg sine forsider på nett og hvor store problemer det fører til med noe billettsalg. Ser for meg at han kommer til Norge snart eller!? Jeg hadde ikke kjent han igjen på gata og kan ikke navnet på en eneste sang eller kjenner noen av sangene hans, men som sagt, jeg er kanskje for gammel..
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har i det siste forstått hvor gammel og utdatert jeg er, og bedre blir det ikke når jeg er klar over at jeg faktisk blir hele 30 år i år. Men til poenget. Er han virkelig så pop? Er det som Beatles i sin tid?? Leser om han daglig på vg sine forsider på nett og hvor store problemer det fører til med noe billettsalg. Ser for meg at han kommer til Norge snart eller!? Jeg hadde ikke kjent han igjen på gata og kan ikke navnet på en eneste sang eller kjenner noen av sangene hans, men som sagt, jeg er kanskje for gammel.. nei. han er bare hypa..
detverkeribakhodet Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 he he... da er vi to... jeg ser heller ikke den store fasinasjonen med dette "fenomenet"... sukk... men det samme tenkte vel mine foreldre når NKOTB plakatene dekorerte rommet mitt...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 det er vel helst slik som ungdommen lika Iallefall småjenter. Og de er vant til å få det som de vil, så foreldre sitter gjerne timesvis i kø for å skaffe biletter til sine håpefulle tenåringsjenter (eller yngre).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke sansen, men så er jo jeg gammal jeg også! Men ja, blant fjortisene er han jo den stoooore helten, ser det på niesene mine på 10-12 år. De er jo helt gale og klin forelska. Det toppet seg jo nå som hun ene greide å få tak i billetter til konserten som kommer, eller faren hennes da. Han gledet seg vel ikke akkurat stort han da, men hva gjør man ikke for ungene sine. JB er vel på nivå med NKOTB og Take That fra vår fjortisperiode!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Han er bare en 14-åring med en underlig hårsveis og det er 10 år gamle jenter som liker ham. 10 år gamle jenter er som kjent rimelig stupide. Aner ikke hva han er "kjent" for, han er visstnok nok en som legger ut ting på youtube, noe hvem som helst kan gjøre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2012 Jeg får vel bare sette meg godt tilbake i stolen og nyte tiden til mine barn begynner å skrike etter en sånn fjortiss (?) som synger sanger som får meg til å skrue av lyden eller bytte kanal Stå i kø kan de bare glemme at både de og jeg gjør, de får høre på radioen mohahahahaha
det er berre mordi Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke tall på hvor mange norskstiler jeg har lest som handler om at hovedpersonen (jeg-personen) blir plukket ut til å være den ene dama på konserten som Justin Bieber trekker opp på scena og synger for. (etterfulgt av at han ikke kan få henne ut av hodet, ringer henne, flyr over Atlanteren og spør om de skal være kjærester, gifter seg og får maaange barn, etc.) Norsklærere har aaaalt for lite lønn..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke tall på hvor mange norskstiler jeg har lest som handler om at hovedpersonen (jeg-personen) blir plukket ut til å være den ene dama på konserten som Justin Bieber trekker opp på scena og synger for. (etterfulgt av at han ikke kan få henne ut av hodet, ringer henne, flyr over Atlanteren og spør om de skal være kjærester, gifter seg og får maaange barn, etc.) Norsklærere har aaaalt for lite lønn.. Hahaha, o' herlige barndomsbesettelser!
Bondejenta Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 Jenta mi på fire eeeeelsker "Bibber"! Storebroren på 14 måtte sette på Youtube hundre gonger i dag, sånn at jentungen kunne synge "baby baby baby åååååh".. Storebror var sånn passe småsur
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Han er bare en 14-åring med en underlig hårsveis og det er 10 år gamle jenter som liker ham. 10 år gamle jenter er som kjent rimelig stupide. Aner ikke hva han er "kjent" for, han er visstnok nok en som legger ut ting på youtube, noe hvem som helst kan gjøre. Han er såvidt jeg vet fylt 18. Han ble oppdaget på facebook, siden han lastet opp sanger der. Det stemmer at hvem som helst kan legge ut videoer på youtube, men tviler på at de fleste som legger ut videoer får platekontrakt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 Jøss, følger dere ikke med? Jeg er ei kjerring på 36 som ikke har barn i rett aldersgruppe, men har da hørt om gutten i flere år. Og liker faktisk mange av sangene også. Den siste er deilig catchy Nå likte jeg ikke NKOTB og Take That selv om jeg var i rett aldersgruppe, tar vel igjen ungdomstiden på eldre dager;) Men jeg drømmer ikke om å gifte meg med han altså, hehe!
Papegøyeblomst Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Bieber betyr IKKE bever - beaver derimot, betyr bever,,
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Husker jeg kom over en musikkvideo med ham for noen år siden, og hele videoen satt jeg og lurte på om det var en mannhaftig jente eller en feminin gutt. Selv om han flørtet og danset med jenter hele videoen, klarte jeg altså ikke å bli helt overbevist. Da jeg skjønte det faktisk var en gutt, tenkte jeg"stakkars, det var nok hans 15 minutteri rampelyset, altfor femi!" Jepp, begynner nok å bli gammal, ja....
cheni Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har ikke tall på hvor mange norskstiler jeg har lest som handler om at hovedpersonen (jeg-personen) blir plukket ut til å være den ene dama på konserten som Justin Bieber trekker opp på scena og synger for. (etterfulgt av at han ikke kan få henne ut av hodet, ringer henne, flyr over Atlanteren og spør om de skal være kjærester, gifter seg og får maaange barn, etc.) Norsklærere har aaaalt for lite lønn.. Hehehe.... "The one less lonley girl" Har ei som er Belieber i huset, og vi satt 1.5 time på billettservice i går. Ble ikke billetter selvsagt, for de var jo borte lenge før vi kom inn. Heldigvis så hadde kusina en ekstra, så da går drømmen i oppfyllelse. Men jeg skjønner henne jeg, var helt sprø etter popidoler selv i tenårene. Alle pengene mine gikk til å kjøpe blader, gjerne tyske kun for å få plakater
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #17 Skrevet 13. juli 2012 "Har ei som er Belieber i huset....." Hva er en Belieber??
cheni Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 "Har ei som er Belieber i huset....." Hva er en Belieber?? Hardcore fans Sammensatt av belive og Bieber. Kan ALT, har hørt om han i 3 år Gleder meg til den dagen Bieber-feveren er slutt her ja!
Von Hertelhofen Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 Synes han er søt jeg. Ikke rart alle småjentene er forelsket!
cheni Skrevet 13. juli 2012 #20 Skrevet 13. juli 2012 Dere må bare se denne videoen, ei jente som ligner og synger som Justin. Her parodierer hun han med sin egen tekst på "Baby"
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #21 Skrevet 13. juli 2012 Klarte ikke å høre hele sangen, var jo ikke fint.. Men skjønner, han er en stor stjerne for de som liker han og en stor irritasjon for de som ikke liker han
Gjest AnneS Skrevet 13. juli 2012 #22 Skrevet 13. juli 2012 Er ikke fan selv, men er imponert over gutten for det han har fått til. Så en dokumentar om han og han er oppegående og målrettet Skjønner jentene godt jeg! Hadde sikkert hyla etter han selv om jeg hadde vært fjortis nå
cheni Skrevet 13. juli 2012 #23 Skrevet 13. juli 2012 Klarte ikke å høre hele sangen, var jo ikke fint.. Men skjønner, han er en stor stjerne for de som liker han og en stor irritasjon for de som ikke liker han Men hadde du hatt en tenåring som hadde spilt den orginale for deg HELE tiden, da hadde du satt pris på den Og forøvrig så lager denne jenta sin egen musikk som faller mye mer i smak hos meg
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #24 Skrevet 13. juli 2012 Hehe ja den ser jeg. Barna her er ikke så store, de er foreløpig fornøyd med mamma sin musikk i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå