Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 På all dritten jeg har spist idag! Er medlem av vektklubb, men idag har jeg spist biff chop suey, godt og blanda, nudler, kjeks, taco m.m. Igår spiste jeg sjokolade, sur sild osv. Dustekjerring!
Annikenb Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Har samme problemet til tider. Det eneste man kan gjøre er og glemme dagen og begynne på nytt i morgen, ikke staff deg selv for gårsdagens feil
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Ja, det er helt utrolig hvordan hjernen og kroppen funker! Jeg har nettopp gått ned 20 kg over en viss tid, men nå har jeg begynt å småspise tull igjen. Sklir sakte, men sikker ut. Og dette vet jeg jo, er liksom ubevisst. Helt utrolig! Tror psykolog er ingen egentlig...
Annikenb Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Nei det værste er at man blir veldig bevist på det, men ikke alltid slutter av den grunn:P jeg prøver å komme meg ut av huset når jeg får sånne perioder. Er jeg ute ell med andre så er det mye lettere og roe ned på matinntaket.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Jeg slanker meg selv, og det eneste jeg tenkte når jeg hadde lest innlegget ditt var; mmmm det hørtes skikkelig godt ut Start morgendagen som en helt ny dag og glem dagens utskeielser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå