Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 fy f for noe totalt meningsløst tull å sende på tv! er jo bare skriking og gauling hele tiden jo! fotball, fotball, fotball, yeah come on arsenal, come on arsenal, come on arsenal jeg blir koko i hodet, hvorfor kan de ikke ha samme type programleding som barnetv om kvelden? noen som deler min frustrasjon?
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jepp og så irriterer det meg at det har fjernet drømmehagen på formidagen, lillesnupp liker og se på de.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Blæh! Helt enig! Og programlederen er like slitsom i virkeligheten også..
detverkeribakhodet Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 tror drømmehagen går på ettermiddagen, i fem tiden. men er ikke helt sikker... er forøvrig helt enig i at det er slitsomt barnetv! det må være det mest masete som har gått på tv siden vibeke sæter i min barndom
petite fleur Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Har bare fulgt med på disse to med et halvt øye, men 4-åringen min ler seg i alle fall halvt ihjel av de.
kattenmedhatten Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Min fireåring ler seg skakk av de to :-) Endret 12. juli 2012 av kattenmedhatten
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Jeg saynes også de er veldig bråkete. liker det ikke. Men kanskje det fenger guttene?
NormaJean Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Mine gutter syns det er kjempegøy! Syns det er fint med noe som er litt "gutte vennlig" De jentene på ettermiddagen Silje og ???? Er jo bare fulle av stæsj, hår, klær osv. Veldig jentete syns jeg. Så greit med noe som er litt på den andre "siden" ;-)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Dattera mi syns det er morro og ler og ler når hun ser på det :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 ungene mine synes det er gøy og (har to jenter) men jeg er enig med HI, han har jo program om kvelden og. Der er han jo ikke like hysterisk... skjønner ikke hvorfor det må være så masete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå