Gå til innhold

Hva gav dere i dåpsgave til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Hadde et flott selskap for dem, og sparer all barnetrygt (men det er ikke dåpsgave da)

Skrevet

Et fint selskap...

Det koster MER enn nok det.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Ingenting!

Skrevet

Storebror fikk bøker og lillebror fikk kardemommeby serviset.

Skrevet

Brukte ingen store summer, men vi ga begge et gullkors på dåpsdagen. Litt "romantisk" av meg. Tenkte det er fint å kunne bruke igjen på konfirmasjonsdagen (hvis de velger det da).

Skrevet

Obos-medlemsskap som kombinert dåps- og ettårsgave.

Skrevet

Nada. Sparer heller ikke barnetrygden til ungen. Hvordan skal dette gå?! :o

Skrevet

kjøpte etter dåpen et bildefat fra den serien vi ønsket og graverte inn navn, født, dåpsdagen, vekt og lengde.

Skrevet

Ingenting. Selskap og masse kooos :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi kjøpte en sportstrille.. Men regner det ikke som dåpsgave, det var noe vi trengte, og det var på salg samme uke som dåpen var ;) Praktisk annlagt.. Sparer heller ikke barnetrygden..

Skrevet

Null og niks:) Bare selskap:)

Skrevet

Ingenting her heller,å ikke sparer jeg opp barnetrygden heller men tror han klarer seg fint likevel :P

Skrevet

Vi ga ingenting til vår lille, men sparer litt hver mnd. Til han da:-)

Skrevet

Her fikk han selskap som kostet nok, med 50 gjester. Så fikk han tråkkebil/sparkebil/gåbil eller hva det nå kalles. Ikke en helt vanlig en som man får i lekebutikken, men BMW! lik som pappa:P det måtte han jo selvfølgelig ha ifølge pappaen. Først nå som han nærmer seg året han har begynt å vise litt interesse.

Vi har ikke spart barnetrygden det første året siden jeg var student når jeg gikk ut i permisjon. Jeg skal utsette studiene litt til og begynner derfor å jobbe fulltid fra august. Da skal vi spare 300 av barnetrygden og bruke resten i barnehageregninga.

Vi har alltid passet på at vi har brukt barnetrygden på han da, og det har jo i grunn ikke vært noe problem, da han vokser for hver dag og stadig trenger nytt utstyr:)

Skrevet

Ramlet meg ikke inn å gi dåpsgave til mitt eget barn. Ble egentlig litt overrasket over at folk gjør det.

Når jeg tenker meg om ga vi faktisk ikke 1 års gave til barnet vårt heller. Oops

Skrevet

Vi ga dem en konto med 1000 kr på.

Skrevet

Han fikk selskapet.

Barnetrygden pleier å gå til alt mulig annet enn barnet. men i snitt tror jeg likevel at han har kostet mer enn 1000 kr måneden' så det har jeg ikke dårlig samvittighet for. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...