Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jævla mannsling, brenn i helvete. Sakte. Og i stedet: Mann på Max akkurat nå. Clintern, A fistful of dollars.
Gjest overlord Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jeg møtte sjokkerte blikk på jobb idag da jeg sa at jeg skulle ønske jeg hadde en mann som jobbet i Nordsjøen slik at jeg iallefall var kvitt han noen uker innimellom. Men ville ikke byttet han med en avdanket gammel mann! Men en ordentlig mann som Hugh Grant. Da skulle jeg aldri hatt vondt i hodet. Hadde t.o.m avlyst mensen;)
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Clintern får ting gjort. Det er et vesentlig pluss i min bok akkurat nå.
Gjest overlord Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Clintern får ting gjort. Det er et vesentlig pluss i min bok akkurat nå. Han er over 80 år! Ergo er det ikke lenge igjen før du må gjøre alt selv likevel. I tillegg til å trille han rundt omkring i rullestol.
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Clintern får ting gjort. Det er et vesentlig pluss i min bok akkurat nå. Han er over 80 år! Ergo er det ikke lenge igjen før du må gjøre alt selv likevel. I tillegg til å trille han rundt omkring i rullestol. Jeg skal ikke ha ham i huset mitt. Ikke han andre heller heldigvis. Men gitt et valg tørker jeg Clinterns gammalmannsræv framfor å ha med mannsidioten å gjøre. (Og nei, han er ikke min mann, takk alle gode makter for det.)
Gjest Mentha Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Det er det som er problemet med "menn". Så lenge det ikke står skrevet er det vanskelig å høre "-tegnene, så det er lett å ta feil og tro man har med en skikkelig mann å gjøre.
Prinsesse Brødhue Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bytter gjerne mann med noen når vi kommer fra ferie. Har en mann som konstant går å rydder. Er ganske frustrerende i lengden. Ser jo ikke ut som om det bor noen i huset mitt. Legger jeg fram noe så jeg husker det når jeg skal ut, er det vips borte når jeg skal ha det. Mannen trodde jeg hadde "forlagt" det og ryddet det bort for meg.. sukk..
Gjest sug lut Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Det er det som er problemet med "menn". Så lenge det ikke står skrevet er det vanskelig å høre "-tegnene, så det er lett å ta feil og tro man har med en skikkelig mann å gjøre. Nettopp. Og så lenge de kan løpe en time uten å dø av det, har lest mer enn VG,ikke sparker katter og lar gamle damer få sitte på trikken ser det ut som de faktisk kan tenkes å være uten "", men det stemmer dessverre ikke. Hater så jævlig og triumferer så sinnsykt.
Gjest sug lut Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bytter gjerne mann med noen når vi kommer fra ferie. Har en mann som konstant går å rydder. Er ganske frustrerende i lengden. Ser jo ikke ut som om det bor noen i huset mitt. Legger jeg fram noe så jeg husker det når jeg skal ut, er det vips borte når jeg skal ha det. Mannen trodde jeg hadde "forlagt" det og ryddet det bort for meg.. sukk.. Vel - det er jo også ekstremt...
min<3 Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bytter gjerne mann med noen når vi kommer fra ferie. Har en mann som konstant går å rydder. Er ganske frustrerende i lengden. Ser jo ikke ut som om det bor noen i huset mitt. Legger jeg fram noe så jeg husker det når jeg skal ut, er det vips borte når jeg skal ha det. Mannen trodde jeg hadde "forlagt" det og ryddet det bort for meg.. sukk.. Hahahaha jeg bare ser det for meg, fnis.
Gjest amandine Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bytter gjerne mann med noen når vi kommer fra ferie. Har en mann som konstant går å rydder. Er ganske frustrerende i lengden. Ser jo ikke ut som om det bor noen i huset mitt. Legger jeg fram noe så jeg husker det når jeg skal ut, er det vips borte når jeg skal ha det. Mannen trodde jeg hadde "forlagt" det og ryddet det bort for meg.. sukk.. jeg låner ham gjerne litt! hørtes deilig ut!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Det er det som er problemet med "menn". Så lenge det ikke står skrevet er det vanskelig å høre "-tegnene, så det er lett å ta feil og tro man har med en skikkelig mann å gjøre. Det er det som er problemet med "menn". Så lenge det ikke står skrevet er det vanskelig å høre "-tegnene, så det er lett å ta feil og tro man har med en skikkelig mann å gjøre. Jeg skal på mannejakt om tja et par timer, hva skal jeg da se etter? hvordan merker jeg forskjell på en ekte mann og en som later som han er en ekte mann? Tror jeg driter i mannejakten egentlig og skriver min akk faste sms til en "god venn" ; Knull og tull, eller går du for kvalitet ikveld? Da sover jeg iallefal i armene på en ekte mann... Men sånn til en annen gang si meg gjerne hvor de ekte mennene finnes, jeg må ha noen som kam hamre en J* spiker uten å ende opp med å henge seg fast i karmen sjæl!
Gjest amandine Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 En bollevenn, som de sier i Danmark, må være bra i nøden, Juliea! Og kjære lut,- nyt noen feriedager og la skrapjern være skrapjern.
Gjest Mentha Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Du får ha en liten test klar, en knagg som skal opp eller noe lignende, og før dere finner på noe uanstendig kan du blafre litt med øyevippene og spørre om han kan spikre opp knaggen for deg, siden han ser ut som om han har peil på slikt. Hvis han er redd for å ødelegge manikyren eller sveisen er det bare å sende han på gata. Lite tips: Ikke begynn med noe stort som å slippe han løs på vaskemaskin, stekeovn eller noe slikt. Faren er stor for betydelige utgifter hvis han bare prøver å spille mann uten å egentlig være det. Hørtes forøvrig knall ut å ha en sånn 'god venn' Det burde alle hatt (i singelperioder riktignok)!
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 Jeg bytter gjerne mann med noen når vi kommer fra ferie. Har en mann som konstant går å rydder. Er ganske frustrerende i lengden. Ser jo ikke ut som om det bor noen i huset mitt. Legger jeg fram noe så jeg husker det når jeg skal ut, er det vips borte når jeg skal ha det. Mannen trodde jeg hadde "forlagt" det og ryddet det bort for meg.. sukk.. Vi kan bytte for en periode, min mann må av og til ha det som skal gjøres både forklart og skrevet ned og enda så glemmer han det eller "skal gjøre det senere" så gjør jeg det selv til slutt! Høres ut som du har en velloppdratt mann med en smule kustus på, hvordan får mann det til, og er det for sent for meg som har 12år med bortsjemming av min slappfisk?
Patetica fåkksi Skrevet 14. juli 2012 #16 Skrevet 14. juli 2012 Ble det mannebein på deg da, Kukløs? Forskjellen på de med og uten "" blir som regel tydelig etter alt for lang tid. Det finnes noen ekte uten også, selv om verden tilsynelatende bugner av de med. Dessverre.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. juli 2012 #17 Skrevet 14. juli 2012 Ble mannebein, med en mild for for prostitusjon ser jeg nå i etterkant.. Han fikk ble med hjem MOT å male barnerommet i dagtidlig.. Og det gjorde han obskønt høyeste grad! Bare ynd maling tok slutt hvis ikke kunne han ha malt det ferdig for meg.. Ganske god deal egentlig syntes jeg:) På Skaugum i går etter han dekket meg opp og spurte hva jeg skulle senere " eg vet hva du siger til, det er greit du får bli med hjem, men bare om du står opp tidlig i morgen og maler et barnerommet for så å dra før lunsj tider, ok?" fortumlet kjeks svarte ja får vel det da... Han var iallefal flink til å male det er da noe, skal bruke knagg trikset neste gang Mentha;)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. juli 2012 #18 Skrevet 14. juli 2012 Oi mye skrive feil.. Men det er vel noenlunde leselig
Gjest Mentha Skrevet 15. juli 2012 #19 Skrevet 15. juli 2012 Ble mannebein, med en mild for for prostitusjon ser jeg nå i etterkant.. Han fikk ble med hjem MOT å male barnerommet i dagtidlig.. Og det gjorde han obskønt høyeste grad! Bare ynd maling tok slutt hvis ikke kunne han ha malt det ferdig for meg.. Ganske god deal egentlig syntes jeg:) På Skaugum i går etter han dekket meg opp og spurte hva jeg skulle senere " eg vet hva du siger til, det er greit du får bli med hjem, men bare om du står opp tidlig i morgen og maler et barnerommet for så å dra før lunsj tider, ok?" fortumlet kjeks svarte ja får vel det da... Han var iallefal flink til å male det er da noe, skal bruke knagg trikset neste gang Mentha;) Får i pose og sekk da vettu Kjekk arbeidskar og sengevarmer. Ikke verst!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. juli 2012 #20 Skrevet 15. juli 2012 Ble mannebein, med en mild for for prostitusjon ser jeg nå i etterkant.. Han fikk ble med hjem MOT å male barnerommet i dagtidlig.. Og det gjorde han obskønt høyeste grad! Bare ynd maling tok slutt hvis ikke kunne han ha malt det ferdig for meg.. Ganske god deal egentlig syntes jeg:) På Skaugum i går etter han dekket meg opp og spurte hva jeg skulle senere " eg vet hva du siger til, det er greit du får bli med hjem, men bare om du står opp tidlig i morgen og maler et barnerommet for så å dra før lunsj tider, ok?" fortumlet kjeks svarte ja får vel det da... Han var iallefal flink til å male det er da noe, skal bruke knagg trikset neste gang Mentha;) Får i pose og sekk da vettu Kjekk arbeidskar og sengevarmer. Ikke verst! Han var veldig kjekke ja, men skjer ikke igjen for å si det slik. Om jeg skal si det på godt norsk kan jeg vel kalle han en "short comming" om du skjønner hva jeg mener Men joda alright fyr, bare ikke min fyr.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. juli 2012 #21 Skrevet 15. juli 2012 Ble mannebein, med en mild for for prostitusjon ser jeg nå i etterkant.. Han fikk ble med hjem MOT å male barnerommet i dagtidlig.. Og det gjorde han obskønt høyeste grad! Bare ynd maling tok slutt hvis ikke kunne han ha malt det ferdig for meg.. Ganske god deal egentlig syntes jeg:) På Skaugum i går etter han dekket meg opp og spurte hva jeg skulle senere " eg vet hva du siger til, det er greit du får bli med hjem, men bare om du står opp tidlig i morgen og maler et barnerommet for så å dra før lunsj tider, ok?" fortumlet kjeks svarte ja får vel det da... Han var iallefal flink til å male det er da noe, skal bruke knagg trikset neste gang Mentha;) Får i pose og sekk da vettu Kjekk arbeidskar og sengevarmer. Ikke verst! Han var veldig kjekke ja, men skjer ikke igjen for å si det slik. Om jeg skal si det på godt norsk kan jeg vel kalle han en "short comming" om du skjønner hva jeg mener Men joda alright fyr, bare ikke min fyr. Men for ordens skyld ingen annen sin heller da...
Gjest Mentha Skrevet 15. juli 2012 #22 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Ble mannebein, med en mild for for prostitusjon ser jeg nå i etterkant.. Han fikk ble med hjem MOT å male barnerommet i dagtidlig.. Og det gjorde han obskønt høyeste grad! Bare ynd maling tok slutt hvis ikke kunne han ha malt det ferdig for meg.. Ganske god deal egentlig syntes jeg:) På Skaugum i går etter han dekket meg opp og spurte hva jeg skulle senere " eg vet hva du siger til, det er greit du får bli med hjem, men bare om du står opp tidlig i morgen og maler et barnerommet for så å dra før lunsj tider, ok?" fortumlet kjeks svarte ja får vel det da... Han var iallefal flink til å male det er da noe, skal bruke knagg trikset neste gang Mentha;) Får i pose og sekk da vettu Kjekk arbeidskar og sengevarmer. Ikke verst! Han var veldig kjekke ja, men skjer ikke igjen for å si det slik. Om jeg skal si det på godt norsk kan jeg vel kalle han en "short comming" om du skjønner hva jeg mener Men joda alright fyr, bare ikke min fyr. Men for ordens skyld ingen annen sin heller da... Hehe, jaja, da vet man det, og så går man videre en erfaring rikere, og et barnerom nesten ferdig malt Endret 15. juli 2012 av Mentha
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. juli 2012 #23 Skrevet 15. juli 2012 Jepp nå er det kun et strøk på gulvet igjen! Det er digg det, handywoman! Men så må jeg vente 72 timer da før jeg kan sette noe på gulvet så får se kaos ut her litt til
Von Hertelhofen Skrevet 15. juli 2012 #24 Skrevet 15. juli 2012 Jævla mannsling, brenn i helvete. Sakte. Og i stedet: Mann på Max akkurat nå. Clintern, A fistful of dollars. Hehe, med en gang jeg leste dette tenkte jeg Bill Clinton! Jaja, hver sin smak... Men så kom jeg på at det sikkert er Clint Eastwood Buuuja!
Minigrevlingen Skrevet 21. juli 2012 #25 Skrevet 21. juli 2012 Jeg møtte sjokkerte blikk på jobb idag da jeg sa at jeg skulle ønske jeg hadde en mann som jobbet i Nordsjøen slik at jeg iallefall var kvitt han noen uker innimellom. Men ville ikke byttet han med en avdanket gammel mann! Men en ordentlig mann som Hugh Grant. Da skulle jeg aldri hatt vondt i hodet. Hadde t.o.m avlyst mensen;) Jeg møtte sjokkerte blikk på jobb idag da jeg sa at jeg skulle ønske jeg hadde en mann som jobbet i Nordsjøen slik at jeg iallefall var kvitt han noen uker innimellom. Men ville ikke byttet han med en avdanket gammel mann! Men en ordentlig mann som Hugh Grant. Da skulle jeg aldri hatt vondt i hodet. Hadde t.o.m avlyst mensen;) Hei! Lyst til å utdype litt mer om hvorfor du kunne tenkt deg en mann som jobbet lenge borte? Samboeren jobber offshore rundt om kring i hele verden, borte ca 7 mnd i året. Kan ikke påstå at det er så allright når babyen er 6 mnd og veldig mye syk. Men det posetive, det er veldig husfred når man har tid til å savne hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå