Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 For noen dager siden kom jeg over en blogg, helt tilfeldig. Tror det var eb bakeblogg, hun hadde hvertfall muffins der. Den oppskrifta på akkurat de muffinsene vil jeg ha! Det var vaniljesaus eller vaniljekrem i røra. En skikkelit tjukk røre så jeg på bildene. Men jeg finner ikke igjen bloggen... Hun hadde muffins der med banan i også, men dem likte hun ikke så godt, det var for mye banan i dem... Og muffins som var pynta som hvite roser. Det var vaniljemuffinsene tror jeg... På bloggen hadde hun skrevet noe sånn som at hun håpet folk likte eller interresserte seg for bloggen, og et eller annet om at det var vel bare folk som var interressert i kaker som leste da Husker ikke,... Noen det ringer en bjelle hos
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Nix, ikke den... Det var ikke en så "stor" blogg...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Nope... Ikke non muffins pyntet som hvite roser med vaniljekrem eller vaniljesaus i oppskriften der heller... Menn takk for at dere prøver! HI
Gjest Mentha Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Her er sjokoladecupcakes med hjemmelaget vaniljekrem i, men det er ingen bilder fra selve bakeprosessen. http://bakegleder-camilla.blogspot.no/2012/05/sjokoladecupcakes-med-hjemmelaget.html Endret 12. juli 2012 av Mentha
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Ikke sjokolademuffins, lyse muffins. Og det var vaniljesaus eller krem hun hadde kjøpt. tror det var sånn vanlig vaniljesaus som man bruker på rips og sånn liksom? HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 Ligger ikke i loggen, for jeg bare fant den når jeg googla eller noe og gikk inn derfra... Aaaaarh, jeg VIL ha den muffinsoppskriften! HVORFOR skreiv jg den ikke ned! dum,dum, dum... Nix, ikke Trines heller...
Odine! Skrevet 12. juli 2012 #12 Skrevet 12. juli 2012 http://idefull.blogg.no/1332016025_muffins_med_vaniljekr.html ?
Lettie Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 Ligger ikke i loggen, for jeg bare fant den når jeg googla eller noe og gikk inn derfra... Aaaaarh, jeg VIL ha den muffinsoppskriften! HVORFOR skreiv jg den ikke ned! dum,dum, dum... Nix, ikke Trines heller... Ja, da ligger den i loggen da...? Alle sider du er innom legger seg i loggen - etter dato. Hvis du husker sånn ca hvilken dag du var innom den bloggen går du i loggen og på den datoen og leter.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Å? Aner ikke hvordan jeg gjør det... bare leita oppi der man skriver inn nettadresser jeg...Hvor er loggen henne da?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Gå på historikk.. ellers tenker jeg på denne: http://mylittlekitchen-thea.blogspot.no/
Fuglefrø Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 Denne? http://anetteskaker.blogspot.no/2012/05/cupcakes-med-vaniljesaus.html
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #17 Skrevet 13. juli 2012 DEN VAR DET! ja hurra! Takk og takk Fuglefrø! <3
Fuglefrø Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 Så bra! googlet bare muffins rose og vaniljesaus tror jeg. Hehe...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 Anette er min søster, og kan skrive under på at muffinsene og kakene hennes er supergode:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #21 Skrevet 13. juli 2012 snedi å reklamere for egen blogg slik...lage en historie for å skape blest...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. juli 2012 #24 Skrevet 13. juli 2012 snedi å reklamere for egen blogg slik...lage en historie for å skape blest... I går kl 2032 da dette ble opprettet satt Anette i bilen sammen med meg på vei fra Dyreparken, så tviler på hun opprettet dette da... Dessuten er det ikke aktuelt med noe barn i magen for hennes del tror jeg:-)
Dahleramp1981 Skrevet 13. juli 2012 #25 Skrevet 13. juli 2012 snedi å reklamere for egen blogg slik...lage en historie for å skape blest... I går kl 2032 da dette ble opprettet satt Anette i bilen sammen med meg på vei fra Dyreparken, så tviler på hun opprettet dette da... Dessuten er det ikke aktuelt med noe barn i magen for hennes del tror jeg:-) Nix, det var ikke henne - for det var meg! ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå