Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg byttet jobb for 2 år siden, fordi jeg var så lei av den jeg hadde. Nå når det har gått en stund ser jeg at det var en superflott jobb jeg forlot. Nå ønsker jeg meg tilbake, og vet at det blir utlyst stillinger snart. Vil det være dumt av meg å gå tilbake?
Gjest overlord Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Denne må du nesten utdype. Hvorfor skulle det være dumt? Gir din nåværende jobb bedre lønn og/eller mer utfordrende oppgaver. Dersom ikke kan det vel umulig være dumt å gå tilbake.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Min nåværende jobb gir mer mer utfordring men dårligere lønn. Jobben jeg har nå jobber jeg bare dagtid, ingen helger. Det er to vidt forskjellige jobber da. Den andre jobben er turnusarbeid. Det gjør meg faktisk ingenting å gå tilbake til turnusarbeid. Med dumt tenker jeg å gå tilbake til en jobb jeg var Så lei av. Samtidig har jeg endret synes på gamlejobben. Blir så usikker.. Men for en problemstilling da.. livet er bra fælt.. haha
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Blir litt som forhold tenker jeg da, er som regel en grunn til at det blir slutt/du velger å bytte jobb... Ville nok ikke gått tilbake, men heller valgt å se meg om etter andre jobber hvis du er lei den du er i nå.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Kan jo se det på den måten. Men jeg tror jeg satser på å søke.. er jo slettes ikke sikkert jeg får jobben da.. Så bør jo ikke være skråsikkert på at jeg får den. Er fornøyd bare jeg kommer meg bort fra den jobben jeg er i nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå