Gå til innhold

Kjenne spark så tidlig, eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet til uke12 med mitt 4 barn. Jeg har begynt å kjenne bevegelse, og lurer på om jeg muligens er lengre enn 12 uker, da det er en liiiten mulighet for at jeg kan være 16 uker istede for 12. Er det mulig å kjenne noe i uke 12, eller burde jeg gå ut fra at jeg er lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har to på besøk? Ellers er jeg ganske så sikker på at jeg kjente et eller annet rundt uke 14 :)

Skrevet

Mener jeg har lest at det skal være fysisk mulig å kjenne noe bevegelse i uke 12.. svake så klart.. men når du er 4 gangs så er det vel sannsynlig:)

Skrevet
Jeg er kommet til uke12 med mitt 4 barn. Jeg har begynt å kjenne bevegelse, og lurer på om jeg muligens er lengre enn 12 uker, da det er en liiiten mulighet for at jeg kan være 16 uker istede for 12. Er det mulig å kjenne noe i uke 12, eller burde jeg gå ut fra at jeg er lengre?

Jeg kjente bevegelser fra uke 12 da jeg ventet nr 2. Det var på et fast sted, og når jeg lå i en bestemt posisjon. Kjente det hver kveld, og sterkere og sterkere etterhvert som ukene gikk.

Skrevet

Spark er det nok ikke om du er 12 uker på vei, men bevegelser kan du nok absolutt kjenne.

Skrevet

kjente spark i uke 14 med nr.2, så hvis det er din 4 så er det vel sannsynlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...