Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Har i hele dag hatt smerter/kramper i nedre mageregion. De er ganske vonde og varer fra 10-30 sekunder. De har kommet jevnt og jeg har tatt tiden på de de siste gangene og de kommer nesten nøyaktig hver halvtime nå. Vondt i ryggen har jeg fra før av (har lest at rier også gir vondt i rygg..) Er 6 mnd på vei.
maimora Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Hvis du mener det er rier og er 6 mnd på vei, burde du vel tatt en tur på føden, slik at de evt får stoppet det dersom det faktisk er rier. Syns det høres ut som kynnere, men er du tvil tar du en telefon!
Kanelbolla Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Aner ikke hva det er, men ubehagelig og irriterende, siden det har vært i hele dag, er det. Får se det ann og heller ta en telefon hvis det ikke gir seg.
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Ring føden:) kynnere kommer ikke regelmessig!
Husbygger Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Ring legevakten eller føden. Men når jeg var gravid fikk beskjed om ar rier øker på ved bevegelse og stopper ikke opp i dusjen. Men kynnere stopper opp når du beveger deg og tar deg en dusj. Lykke til, håper at det ikke er rier!
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Ring føden du, bedre en hang for mye enn en gang for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå