Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Vi bor ved siden av en barnehage og det jobber en ung jente der. Hver kveld kommer hun dit med venner. Sist jeg så dem var det henne, en annen jente og en gutt. Idag stod bilen der igjen. Det er aldri noen andre der og bilen står der til langt på natt. Burde jeg sende mail til sjefen og nevne at en av de ansatte er der med venner til langt på natt?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Nei, hvorfor i all verden skulle du det? Hva er det du er redd for skal skje?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Herregud, hva galt tror du de gjør? Tror jeg hadde trukket smilebåndet hadde jeg fått en slik "bekymringsmelding..."
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Om de bare er ute så nei, om de er inne kan du sende en beskjed å si at du er usikker på om dette er noe som er avtalt eller om det er noe de skulle vite, Og at du derfor har valgt å informere om det. Om jenta har tillatelse til å bruke lokalet på kveldstid vil jo ikke gjøre noe om sjefen får vite det. Og om hun bruker lokalet uten tillatelse så syntes jeg faktisk at det burde komme fram og blitt tatt tak i. Hvis barnehagen oppbevarer papirer med informasjon om barna og annet i lokalet så skal jo helst ikke mennesker som ikke har noe med det ha tilgang på disse.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Det kommer ikke fram av hovedinnlegget ditt om de er ute eller inne. Dersom de er ute; ikke send mail.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Papirer på evt barna er alltid nedlåst arkiv!!
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Så lenge det er en kommunal bhg så kan hvem som helst bruke uteommmrådet på kvelstid og i helger ol, så lenge de ikke ødelegger noe eller forsøppler så ka de være der.
Gjest overlord Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 Dersom de oppholder seg inne i barnehagen syns jeg du skal si fra. Men det virker en smule teit å sende e-post. Ring!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 De er inne. Jeg tenkte å sende mail til bhgsjefen i kommunen. Aner ikke hvem som er ped leder der
Serepta Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 Om du går til kommunens hjemmeside, og søker opp den aktuelle bhg - får du også mailadresse og kontaktinformasjon til styrer.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Ser ikke helt hvorfor du føler at dette er noe du skal bry deg med, langt mindre sende mail for å klage på? Plager dette deg på noen måte? Og hvis dette plager deg så kan du jo høre med denne jenta selv så hun kan forklare hvorfor de er der før du trekker inn flere...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #15 Skrevet 12. juli 2012 søk etter hjemmesiden til barnehagen og finn emailadressen direkte til styreren. Tror barnehagesjefen i kommunen har andre ting å ta seg til.... Jeg er pedleder i barnehage og vi hadde absolutt satt pris på å få beskjed dersom noen var i barnehagen etter stengetid. MEN, er du helt sikker på at jenten ikke har vaskejobb i barnehagen?? Dersom hun vasker så kan hun være der så lenge hun vil...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #16 Skrevet 12. juli 2012 Nei, det eneste jeg er sikker på er at hun og venner er der til langt på kveld/natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå