Gå til innhold

PARIS i begynnelsen av September- Noen som har vært der? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker tips til ting vi bør få med oss 3 dager i Paris i begynnelsne av September :)

-I hvilken del av Paris bør vi bestille hotell?

-Har noen vært der på den tiden? Var det god temperatur?

-Hvor er det billig shopping?

-Lett og komme seg rundt der?

- Mange turister i september?

- Andre ting?

På forhånd TUSEN TAKK! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i midten av september et år, det var veldig behagelig temp :) Gikk i jeans og t-skjorte stort sett, men vi var heldige og hadde sol og fint vær. Dette er noen år siden, så husker ikke alt, men du bør få med deg sacre.ceur(?). Der er det kjempefint. Montmarte-området er veldig hyggelig, og det samme er området på nedsiden om man går trappene ned. Om man tar med seg litt mat og vin og sitter på trappa der om kvelden er det nesten alltid masse andre folk som også koser seg og noen som spiller gitar. Veldig hyggelig! Eiffeltårnet er jo nesten et must om man ikke har vært der før, selv om det er masse turister og lang kø. Champs-elysse er dyrt, lønner seg ikke å handle der. Var noen gater ikke langt unna den store kirka som var ok å handle i. Evans tror jeg en butikkjede het som hadde masse fint til en ok pris. Tbanen er veldig grei å forholde seg til, det samme er det å gå om man er glad i å gå ;) Jeg opplevde at de var lite villig til å snakke engelsk, selv om de skjønte hva jeg sa og det irriterte meg, men hadde med en venninne som snakket fransk :) Jeg likte paris kjempegod , utrolig sjarmerende! og nå kommer jeg nesten ikke på noenting av det vi gjorde eller så, hehe Men det er vel ganske mange turister i paris uansett når man drar dit, men var ikke superille i september. Om dere liker historie og sånt kan man ta toget ut til Versaille og besøke slottet der, men det tar fort vekk mye tid, så spørs hva dere vil. Louvre tar godt over en dag og likevel får man ikke sett hele, så det synes jeg er oppskrytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...