Gå til innhold

Må man ha underholdning i dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på sang, taler osv.. Er det ikke nok å bare spise og prate?

Videoannonse
Annonse
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Det vanligste i vår familie og omgangskrets er å hygge seg med mat og prat. Kan ikke komme på å ha hørt andre taler i dåp enn at en av foreldrene i noen av selskapene har reist seg og takket for oppmøte og gaver.

Skrevet

Vi skal ikke ha taler og sang. Ville ikke falt meg inn!

Skrevet

Nei, har aldri vært borti verken sang eller taler i dåp...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eneste "tale" vi har, er hvor vi takker for at de kom, og forteller hva de vil få servert ;)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Nei synes ikke du trenger det. Smak og behag det.

Skrevet

Nei det trenger du slett ikke! Du skal ikke måtte gjøre noe som du selv ikke har lyst til. Men du bør jo takke for gavene og at de kom til hver enkelt om du ikke sier det i plenum eller hva det heter :D

Skrevet

Vi hadde verken taler eller sanger,har heller ikke inntrykk av at det er vanlig her vi bor hvertfall.

Skrevet

Er ikke vant med taler og sanger i en dåp. Hadde ikke det i dåpen her, eneste var en velkommen til bords tale. Eneste underholdningen var babyen da. :P

Skrevet

Tror ikke som de nevner over her at det er vanlig! Jeg har vært på noen gjennom årene, og jeg har aldri opplevd dette.

Men, i dåpen til matrosen så var det bestemt på forhånd at pappaen skulle reise seg og takke for gaver og for at alle kom. Jeg er av typen som legger mye sjel og arbeid i selskaper, så jeg hadde styret og ordnet, laget alt fra innbydelser til sterinlys med bilder selv. Og da var det fryktelig rørende at mannen helt på slutten takket meg for alt jeg hadde gjort for gutten vår, og at jeg fikk tid til alt dette i tilegg til amming og alt som følger med å være hjemme med en liten baby hele dagen alene, viser bare hvor fantastisk mamma du er. Små hormonell og sliten på slutten av dagen, ble jeg jo rørt til tårer. fantastiske mannen min<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...