Gå til innhold

Baby 2 mndr, sover 30 minutter av gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

På natten sover han lengre, så burde kanskje ikke klage..

Men: han sover 30 min med mindre han ligger på fanget mitt. Da kan han sove en time (på dagtid, tidlig kveld). I vogna kan han også sove en time, hvis jeg går. Bærer jeg han i bæresjal, kan han sove to timer. Burde jeg tilstrebe å trille, bære og ha han i fanget slik at søvnen blir lengre? Legger jeg han ned, så våkner han HVER gang. Blir jo helt lemster av dette. Ryggen er så gåen at jeg også får vondt når jeg triller.

Første var vel også sånn, men da fikkjeg litt mer avlastning. Denne tar ikke flaske, og spiser veldig ofte, så vanskelig med brakt og mannen er opptatt med eldste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem. Har du forsøkt å legge babyen litt på siden? Mange liker ikke ligge rett på ryggen.

Ellers er låsninger i nakke noe som kan føre til at babyer sover korte økter (pga smerter) men det er jo veldig vanskelig å vite med mindre en manuellterapeut undersøker. Vår datter sov bedre da hun lå på siden, og etter at hun fikk behandling for låsninger sov hun endelig en hel time i strekk:)

Skrevet

Min sov bare 19 minutter av gangen hun. Fikk etterhvert påvist KISS/KIDD syndrom.

Skrevet

Min er også to mnd.

Sover ALDRI lenge på dagen. Slitsomt!

Vil ha pupp hele tida...

På natta sover han somregen 4 timer første økta, så maks totimer etter det før pupp, så to timer igjen og igjen...

Skulle ønske jeg hadde fått til litt bedre søvn på dagtid.

denne her har blitt sjekka av fysioterapaut(litt røff fødsel), så fin og myk atte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...