Gjest amandine Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/12/sport/fotball/fotball-em/premier_league/22515996/ eller har jeg bare vært for lenge hos svigers med tre unger i senga pluss meg og mannen så jeg ser "spøkelser" ved høylys dag... Tenker på han pølsetyskeren(bokstavelig talt) ytterst til høyre...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Mario Götze du mener ja?! OMG! Hahahaha, uheldig med det bildet der gitt
Studine mevik Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Han var sikkert veldig glad for å se den flotte jenta, men kanskje ikke like fornøyd med paparazzien som tok bildet
Gjest Mentha Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Det er nesten utrolig at det ikke er noen flåsete følgekommentar som "sikter seg inn på pene damer på Ibiza" eller noe slikt.
Gjest amandine Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Det er nesten utrolig at det ikke er noen flåsete følgekommentar som "sikter seg inn på pene damer på Ibiza" eller noe slikt. Var jo derfor jeg lurte på om det bare var meg som var begynt å se syner i mangel av noe annet... Litt stusselig med "noe annet" her om dagen, nemlig...
Gjest Siklerotte Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Oida! Jeg måtte forresten se gjennom bildene flere ganger før jeg la merke til det, og tenker at bildet nesten ser photoshoppet ut. Håper det i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå